ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg under juni 2011

Av Emelie - 8 juni 2011 15:31

Nu är det ju så att jag inte har skrivit här sen.. ja den 28 november förra året. Vilket är ett bra jävla tagsedan! Men så går det när man inte har internet!!! Vilket är pissjobbigt kan ja lova, o inte det lättaste o få tag på en dator som har internet heller.

Men iaf, det har hänt rääääääätt mkt dem senaste månaderna. Flyttat, så är nu sambo, känns lite konstigt, eftersom ja e van o ha min STORA familj omkring mig jämt. Men i april flyttade jag från mamma då dem samtidigt flyttade till ett annat hus.

Den 24/12-10 alltså på julafton förra året gjorde jag ett graviditets test som visade positivt. Så nu ska ja har barn i augusti. Lite småsaker kvar o fixa inför födslen o en barnvagn! Värst va dyrt det ska vara då.. Men men, det löser sig. Sen är det bara pyttesmå saker kvar, som nappar o sånt.

Nu återstår bara dem sista ungefär 2½ månad kvar tills ja får veta om ja får en flicka elr pojke ;D Spännande! Ja nu orkar ja inte skriva så mkt mer egentligen. Tänkte bara ta en snabb uppdatering.

Men nej, nu glömmer ja en sak! Jag har ju fått en till lillebror, som ja skrev i det senaste inlägget i november.. Lilla Gabriel, han börjar bli stor nu. 7 månader gammal o helt underbart söt. Synd bara att ja inte kan slänga upp nga bilder här just nu.. Uhm.. Måste ha internet hem till mig snarast. Märker hur lost man e när man inte fått skriva på ett jävla bra tag!!

Så fort ja fått internet så ska ja uppdatera ofta, fixa iordning designen på bloggen o andra saker + slänga upp en MASSA nya bilder på allt som hänt ;D

Men nu drar ja. Ja, det återstår o se när jag har chansen att skriva här nästa gång ;P


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards