ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg under december 2012

Av Emelie - 14 december 2012 11:24

Hade skrivit ett jätte långt inlägg men så började mobilen fucka sig så nu skriver ja bara ett livet. Längesen ja skrev sist så tyckte det va på tiden nu.
Jag ska bli moster nästa år :) min äldsta lillasyster är gravid så det e riktigt spännande :)<3
Sen kommer vi inte fira jul iår som alla andra utan ska fira jul den 26 då min äldsta lillebror kommer hem. Så för att han ska få va me skjuter vi upp julen 2 dagar. Därimot missar vi Kalle anka Men det gör ju inte så mycket. Allt annat kommer ju va som vanligt. Så det blir kul ändå.
Idag åker jag o Adelija till mamma o syskonen o ska va där över helgen :) <3
Men nu ska jag göra annat. O städa lite medans ja väntar på att tiden ska gå så jag kan hämta min bebis på dagis!<3

Ovido - Quiz & Flashcards