ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg under juli 2010

Av Emelie - 28 juli 2010 20:45

Sitter ute på altanen o äter glass ;D Riktigt gott faktist. Andra ggn idag jag äter glass, men förra ggn åt jag iofs trollerimix från hemglass. Haha, men nu äre en strut me gräddglass, choklad & nötter. MUMMS!

Nu ska ja njuta av min glass o ha en trevligt konversation med mamma o syskonen ;D


Love Emelie  

Av Emelie - 28 juli 2010 14:46

Asså, ja har som sagt inga problem med det. Men mamma kom hem nyss o så var det ngn som körde hem mamma. & hon stannade kvar, så nu får ja vara vaken o va trevlig ist.. Blöö -.-' Ja som vill sova! Hoppas hon åker snart så ja kan gå upp o sova (A) haha!

Nee, ja får la helt enkelt sova ikväll. Eftersom ja snart ska kma på ngt o göra te middag o laga det. Om inte mamma gör det? Då kanske ja kan sova? haha, ajja, man märker vad som händer ;P

Nu ska ja gå in o vara social ;P


Love Emelie  

Av Emelie - 28 juli 2010 14:19

Jag vet vad jag ska göra!! Även om det e sol o jätte varmt ute. Jag har sminkat mejj o fixat håret o skit! Så ska jag SOVA! Mhmmmm va gött det lät! Haha, ja vet. Jag är konstig ;D Men kan tyvärr inte hjälpa det (A) ;)

Nejj, så fort mamma kmr hem ska ja sova ;D Vad mysigt ;D e som sagt dödstrött o kände det när ja natta Jimmie att ja somnar när som helst!

Visst, bättre o vänta tills ikväll, men va spelar det för roll om ja sover nu när ja ändå kan somna hur lätt som helst ikväll? Ja menar, ja har ju inte problem alls med o sova! ÄLSKAR o sova ;D nam nam! haha. Nejj, mamma får kma hem nu. Jag är trött! -.-'



Love Emelie  

Av Emelie - 28 juli 2010 14:16

Nu väntar ja bara på att mamma ska kma hem ;P Diana sitter här ute med mejj på altanen elr aah.. hon springer runt o grejjar o leker o tjötar som faaaan! Haha.

Sitter här i det finfina vädret o röker. Funderar på o sola lite. Vet inte.. Uhm..

Ajja, skitsamma. Får helt enkelt se vad som händer under dagen ;P


Dagens låt : Warrant - Cherry pie 


Love Emelie  

Av Emelie - 28 juli 2010 13:40

Jag är dödstrött!! Känns som om ja inte sovit ngt alls inatt.. Men det har ja ju faktist.. iaf 6 timmar typ. Men ändå, hur liiiiite är inte det då för o vara jag? Lixx, jag som sover minst 10 timmar per natt! Usch! -.-' hahaha! Ajja, så kan det vara ibland iaf. Har vart riktigt duktig idag =)

Har då vart barnvakt sen runt 9 imorses, gett barnen lunch, duschat, diskat, lekt me Jimmie. Eftersom han e på sisådär bra humör idag. Just nu är han väldigt trött, så väntar bara på att han ka somna typ.Eftersom han e lite gnällig, men han e oxå sur över att han trött. Haha, ja det går inte riktigt ihop. Men får la se när han somnar bara =)

Mamma ringde nyss, så dem e la på G hem snart då =)

Trodde hon skulle va hemma senare? Haha, tydligen inte =) Så behöver inte vara barnvakt så länge till ;P Va elak ja känner mejj när ja säjjer så ;o jajja, sen ska ja kma på ngt o äta till mat med ;P haha

Sen har ja lyssnat på Hård rock hela dagen typ, sen 9 elr så. Usch, fått dille på hård rock, så högt det bara går ;D Musik, älskar musik ;D<3 haha!

Nejj, nu ska ja gå in me Jimmie o se om han vill somna.. ;P

& så höja på stereon o spela mer hård rock ;D


Love Emelie  

Av Emelie - 28 juli 2010 01:14

Ja, nu ska jag sova! Haha, tror ja skrev det innan att ja skulle sova snart? Uhm.. skitsamma, kmr inte ihåg, men iaf. Vet iaf att ja sa ja skulle fixa ngt att käka? haha, Fuskkaffet gjorde jag aldrig, men därimot gjorde jag ngt o äta ;D Friterade bläckfisk & pommes. SUPERGOTT! Dock åt ja mest bläckfisk, ååh, älskar friterat! Haha, tjockisjag ;D Men ajja, inget o bry sig om ;P ngt kg hit o dit kvittar =)

Hade även en väldigt rolig diskussion med Cazzie o Felicia (Cassandras kompis) om killar. Cajsa blev dock lite störd då o då. Men men xD haha, var iaf väldigt trevligt o vi kom iaf fram till samma slutsats. Så det var trevligt. Ett väldigt trevligt samtalsämne iaf. Eftersom vi alla 3 har killar, så var det givetvis dem vi snackade om ;) Men sen pratade vi om killar i allmänhet med. så ja, trevligt värre.

Ser även nu att ja sa 3 olika namn till Cassandra, hennes riktiga, o 2 smeknamn i typ 2 olika meningar xD på samma ställe typ x) HAHA! Hoppsan, men aah, kallar henne olika, men har alltid sen ja vart liten kallat henne mest för Cajsa, Fråga mig inte vfr, för det vet ja inte, bara blivit så, o just Cajsa, ja jag vet inte ;S haha, e ju lixx inte ett dugt likt Cassandra. Jajja, skitsamma ;D

;o NEJJ! Nu måste jag verkligen sova! MÅSTE!! Eftersom ja ska upp tidigt o vara barnvakt imon som sagt. Ajja, natti natti ;D<3


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards