ღ Adelijas Mamma ღ

Direktlänk till inlägg 29 april 2010

Imon bär flytten av!

Av Emelie - 29 april 2010 22:48

Ja, imon flyttar jag. Sista natten jag sover här hemma hos mamma som jag bor här. Känns lite konstigt faktist. Men men, prata me mamma väldigt mkt innan. Kmr sakna känslan o lixx, vet inte hur ja ska förklara det här. Lixx.. att bara kunna gå in i det rum elr ut elr vart mamma nu än är o bara prata me henne om allt. Inte kunna låna grejjer, göra saker. Sen typ alla saker med mina syskon hela tiden. Kunna göra det där o det där o sånt. Kmr sakna väldigt mkt. Men det är ändå dags för mig att "växa" upp nu. Visserligen flyttar ja bara hem till pappa. Men ändå, det e låååångt ifrån samma sak. Kmr sakna min "lilla" familj =/<3

Tur det finns Buss, Tåg & Bil ;D Kmr sakna det där me att bara kunna gå te mamma o bara snacka. Nu får man ringa o sånna saker. Inte alls detsamma som att gå dit o prata med henne, krama henne o alla mina syskon. Pussa alla mina syskon god natt o mamma. Krama dem god morgon, få en kram o puss när dem kmr hem från skolan. Ja, massa sånna saker. Prata med dem, leka med dem. Vara med dem o deras kompisar, busa o "mobba" dem.  Kunna ta del av allt dem kmr göra o se allt som dem gör. Tex, se när Jimmie lär sig o gå, o prata o sånt. Även alla småsaker som när dem har hittat ngt dem vill visa, elr när dem slagit sig så man måste pussa på dem och krama dem o säjja att det gick bra. Få vara med o grejja nör dem ska hitta på saker. Få se dem växa upp, se dem lära sig nya saker. Sen är det ju en sak till som kmr hända som jag inte kmr få ta så stor del i. Jag kmr ju inte träffa min familj så ofta när jag flyttat, eftersom det 'r 20 mil ifrån pappa och sen för att ja ska försöka ta tag i mitt liv. Sen har jag så mkt jag måste göra o...ja vet inte.. Jag vet bara att jag kmr sakna allt som händer här, sakna mamma, inte kunna prata me henne när som helst. Utan man måste ringa o grejja o det blir inte alls samma känsla. Man ser henne ju inte. Man kan inte bara springa te mamma med sina problem, utan det blir o ringa o en massa sånt.. Jag älskar min mamma och min familj!<3

Jajja, jag kmr klara det här! Jag vet det!

Att bo hos pappa kmr bli bra, jag kmr få iordning på mitt liv, jag kmr ha mina kompisar där. Även min söta lilla Älskling Kristoffer, fast han bor oxå för långt bort :( Gud va deprimerad jag blev nu.. Ajja, det löser sig. Jag vet iaf vart ja har alla :) Det kommer lösa sig om man bara vill! Hoppas jag =)

& så måste ja jag ju bara skriva!

Kristoffer, JAG ÄLSKAR DIG JÄTTE MYCKET!<33


Love Emelie  

 
 
Ingen bild

Bambi

1 maj 2010 11:36

Alting kommer bli så himla bra :D de e bara att vara posetiv allting kommer lösa sig. Älskar dej (L)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 8 juni 2013 22:54

Adelija blir bara större o större.. Växer så det knakar o lär sig mer o mer för var dag, pratar jätte mycket o duktigt! Så stolt så man spricker, men går så fasligt fort, alldeles för fort! Lillan i magen har äntligen fått ett fullständigt namn! L....

Av Emelie - 30 april 2013 11:32

Så många som fått barn o väntar barn nu att man börjar fundera på att vi som väntar barnen inte har något roligare för sig ;) haha, nej men, när man ser alla bilder på dem som lägger ut på deras små söta barn så vill man bara att tiden ska gå så fort...

Av Emelie - 29 april 2013 11:52

Är på 3 maskinen tvätt idag, o inte färdig på långa vägar! Ska försöka tvätta upp allt, kommer nog ta denna dagen o imon oxå. Men eftersom det tar ett tag för tvätten att bli klar så har ja under tiden gått igenom bebiskläder, nu vill ja ha min oxå j...

Av Emelie - 29 april 2013 09:21

Alltid dessa bekymmer.. Fick iaf köpt en tvillingvagn förra veckan, så nu slipper man tänka på det. Men sen e det ju allt annat..Ella ligger på blocket (vår hund) eftersom vi inte har tid o Anders jobbar mycket. Får se hur det går, ett par som ska ko...

Av Emelie - 24 april 2013 18:31

Hittade nyss en jätte fin barnvagn! Ringde.. BORTA! En som hann ringa 15 min innan oss.. Men men, vi har iaf bestämt oss för o köpa en billigare (inte så snygg) syskonvagn me en liggdel, idag eller imon. Och sen spara ihop o köpa en snyggare när vi h...

Ovido - Quiz & Flashcards