ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg under juli 2012

Av Emelie - 29 juli 2012 10:27

Min ena kindtand på höger sida gör så ont att ja har ont i örat oxå! Dem värsta 2 ställena på samma gång! Ja tror ja ska börja gråta! Till apoteket nästa o köpa mirakelmedicin!
Knappt sovit något inatt o Adelija vakna tidigt. Jippie!

Av Emelie - 28 juli 2012 22:22

Idag har man verkligen haft fullt upp, först baka i flera timmar, gjorde 10 drömrulltårtor o 40 vaniljbullar. Sen iväg o lämna det till ridhuset o sen handla o därefter hem o laga tacos till middag. O så har ja städat lite här o där hela dagen för o förbereda mig inför städningen imorgon. Adelija sover o gjort i någon timme nu. Så nu blir det nog film :)

Av Emelie - 25 juli 2012 22:52

Först hem till Anna o Jakob, sen iväg o storhandla, hem o greja. Åka iväg o bada i mellbystrand o sen hem o duscha. Så nu e man HELT slut! Imon blir det antagligen hem till Anna för 3.de dan i rad. Fast imon blir det o träna igen. Fy vad jag håller på! Att jag orkar... Men det ska både bli kul o jobbigt. Men hoppas på snabba resultat.
Mammas cooling! <3

Av Emelie - 23 juli 2012 22:31

Nu blir det sängen o sova gott. Riktigt trött. Hade ett litet "träningspass" me sambon uppför backen... Shit va jobbigt det va! Imon blir det hem till bästa Anna o träna. Jobbigt! Haha... Va har ja gett mig in på?! :o Men det kommer nog gå bra :). Imon ska det även bli lite bakning till hästtävlingarna som är i veckan. Så mycket på gång så det kommer bli en riktig jobbig dag imon. Så sängen kommer va det man längtar till mest o kommer va helt slut.
Nej sängen va det ju, borsta tänderna o greja o så sängen riktigt lockar på en nu.
Mamma älskar dig Adelija <3

Adelija blir bara duktigare o duktigare nu me o gå o stå :). Du e det bästa min underbara älskling<3

Av Emelie - 23 juli 2012 11:04


Haft jätte kul hemma hos stora familjen. Hände mycket o man hade aldrig tråkigt. Man fick mycket gjort o någon gång lugn o ro.
Adelija skulle mysa me allt, va jobbig n gnällig, men framför allt en underbar unge <3
Jag vet inte vad ja skulle gjort utan min stora familj. Tack för att ni alltid finns där. Jag älskar er! <3
Mamma, Joakim, Alexander, Cassandra, Jennifer, Linda, Adam, Diana, Jimmie o Gabriel. <3

Av Emelie - 22 juli 2012 22:11

Jag älskar er så mycket <3


Ja o Adelija längst ner, givetvis.
Mamma älskar dig så mycket! Du är mitt liv! Du betyder mest o är bäst! Finns inget vackrare än du!
Mammas älskling <3

Av Emelie - 21 juli 2012 11:08

Äntligen! Nu kan man blogga från mobilen. Så nu kommer det bli mer inlägg o uppdateringar.
Är hos mamma o familj just nu, riktigt kul. Möblera om igår o ska fortsätta idag me allt stök :p så nu blir det o greja :)
Mamma älskar dig över allt annat Adelija <3

Love Emelie

Ovido - Quiz & Flashcards