ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg under augusti 2010

Av Emelie - 31 augusti 2010 19:47

Sitter här efter en låång dag, o dagen är inte slut än ;P haha! Lagat mat o grejat, lekt me Jimmie o Tony & dem har byggt klart hundgården oxå ;P riktigt gött ;P Suttit o pratat me mamma o spelat lite på hennes mobil (A) haha! Så töntigt det lät. Jajja Whatever.. Ska va social nu ;P


Love Emelie  

Av Emelie - 31 augusti 2010 13:38


Love Emelie  

Av Emelie - 31 augusti 2010 13:14

Texten ja skriver nu har inget med rubriken o göra. Är bara lite trött på hur "ödet" är o har varit o säkerligen kmr bli.. Men nog om det!

Lyssnar på Shania Twain just nu, romantiskt o sorgligt på samma gång.. Vafan får ja tag på alla dessa sorgliga låtar hela tiden? ;o Jajja, shiiet happens.

Har fixat o grejat lite, lekt med Jimmie o ritat med asfaltskritor me han oxå, Roligt roligt ;P

Även käkat frukost ;D Duktig jag är! Haha, så nu händer väl inte så mkt. 

Funderar på o byta ut min tröja till ett linne, då det är väääldigt varmt ute. Änsålänge iaf ;P haha! Snart kmr det o blir iskallt o regnar elr ngt.. Skulle ju inte vara helt typsikt som man säger så ;P Så nu drar ja ut i det fina vädret o hoppas på att ngt ska hända idag ;P 


Love Emelie  

Av Emelie - 31 augusti 2010 09:41

..The left behind.. 

God morgon =) elr kanske inte, känner mig inte speciellt vaken fast ja vart vaken sen halv 8 av ngn skumm anledning o inte behövde gå upp förrän typ.. 9 egentligen.. Blöö, visserligen drog ja mig hela tiden o ville inte gå upp, men halv 9 då gick ja upp o fick låtsas som om ja alltid är pigg o alert på morgonen x)

Så nu är man barnvakt, ska strax klä på sig o sen blir det att klä på Jimmie o greja, för käkat frukost har han redan gjort ;P Duktiga mig ;D

Just nu går han igenom hela mitt rum, börjar se ännu värre ut nu.. Elr nej.. Det kan det INTE GÖRA! Haha, usch! 

Sen kan man väl ändå påpeka det att ja spydde.. USCH! Vad ja hatar det! Asså, att spy... Gjorde det bara för den här fuckade hostan! Ändå håller den på o gå över o jag hostar inte lika mkt som innan, men idag skulle det tydligen passa sig att spy trots att ja knappt hostade. Vad är det för fel? ;s Jajja, whatever, inte så kul för er o läsa. Så nu drar ja ;D


Love Emelie  

Av Emelie - 30 augusti 2010 23:13

Är sjukt trött o min hals tkr INTE om mig! Men sånt e livet ;P haha 

Så natti natti =)

  


Love Emelie  


Av Emelie - 30 augusti 2010 21:20


Love Emelie  

Av Emelie - 30 augusti 2010 20:38

Hittade en ny favorit att lyssna på! Lite deppigt kanske.. Men hans RÖST!<3 Gudars skymning asså! haha, love it!<3 

Claude Kelly, Ja jag vet.. Jag är LITE efter, men sån är jag ;D Så ni får ursäkta mig för den saken skull x) haha ;P


Love Emelie  

Av Emelie - 30 augusti 2010 19:42

Ja, det är kul o prata me vissa asså.. spec om dem man pratar med inte fattar vad man menar, även om man har förklarat samma sak 20 ggr på 20 olika sätt! Nu ger ja upp..

Ajja, nu blire o se om man hittar ngn social ngnstans ;P


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards