ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg under maj 2010

Av Emelie - 31 maj 2010 19:16

Vet inte riktgit när ja gick upp, men har ringt skolan flera ggr, men dem svarade inte.. Sen ringde ja tandläkaren, så nu har ja fått en tid dit ;D PERFEKT! Sen har ja även pratat me min älskade mamma i telefon idag ;D Alltid lika trevligt. När pappa kom hem så gick vi bort te Ritz o köpte lite grejjer, skulle köpt mjölk men så blev det inte xD Vi köpte massa annat ist x) Sen när vi kom hem igen så lagade ja mat. Gott gott! Nu vettefan va ja ska göra, skriver la senare kanske ;D


Love Emelie  

Av Emelie - 31 maj 2010 02:15

Nee, nu blire o sova för min del ;P haha! Vart en liten tråkig dag. Men saker har ju hänt ;P Som typ, fixat lite saker, handlat lite, sen har ja bara sett på film typ. Sen har ja även gjort klart Kristoffer bild som han ska ha som tatto ;p Fast det kmr ju ändras väldigt mkt när han väl ska göra den. Men ja har ju gjort ett typ förslag så att säjja. Ska visa en bild ;D haha. Ja e nöjd iaf. Nu beror det ju bara på honom, om ja ska ändra saker hit o dit o sådär ;P


  Bättre kunde det ju blivit, får la skissa mer på den när ja inte e lika trött ;D haha


Love Emelie  

Av Emelie - 30 maj 2010 18:52

Jag var nyss borta på Ritz & köpte plopp, sourcream&onion chips & en festis ;D haha, sikken gottegris jag är xD Visserligen köpte ja mjölk med, men ja kunde ju lika gärna ta det när ja ändå skulle handla godis xD Nee, nu ska ja se på en film ;D Funderar på ngn av Bring it on filmerna. Finns 5 o ja älskar dem alla förutom att ja inte gillar 2:an direkt ;P haha

Nee, film o godis o grejjer för mig ;D


Love Emelie  

Av Emelie - 30 maj 2010 18:00

Det e morsdag idag ja.. Skickade nyss ett sms till mamma. Jag saknar min mamma jätte mkt :( Men nu vet iaf mamma att ja tänker på henne. Brukar alltid ge henne ngt på morsdag, men har lite svårt för det idag. Jag älskar dig mamma!<3


  Har inte så bra bilder på mamma på denna datorn. Men här e min älskade mamma o jag.


Love Emelie  

Av Emelie - 30 maj 2010 14:45

Ja, nu har ja iaf kmt på vad vi ska äta te middag idag ;D Elr aah, pappa ska käka det jaz gjorde igår kväll. Men ja ska äta ngt annat, som ingen får veta vad det är (A) haha

Gud så tråkigt ja har -.-' Funderar på att gå o duscha, elr ngt xD

& ja fick en flaska me vodka innan xD iofs redan färdig blandad o skit, men ändå ;P haha! Ajja, nu ska ja nog fortsätta se på tv.


Love Emelie  

Av Emelie - 30 maj 2010 13:13

Elr aah, ja gick upp vid 12.00 ngt, men ändå ;D haha

Har hunnit o göra lite småsaker iaf, som att äta frukost o lägga in tvätten ;P haha

Vet inte riktigt vad som händer idag, det e ju söndag. Så ngt roligt kmr säkert inte hända. Förutom o prata me Kristoffer älsklingen ;D Sen ska ja även på lite bilder & kanske en videoinspelning från mamma, me sysksonen, mest Jimmie iofs. Ska bli kul =)

Somnade vid  halv 4 imorse elr ngt, pratade me Corn igårkväll/inatt med. mellan 00-01 ungefär. Sen pratade ja lite me Kristoffer, mest på sms iofs. Men sen lite efter halv 4 så blev det att sova för min del. Kollade på lite olika saker på tv med.

Just nu kollar ja på ngt som ska vara te ngn Dirty Dancing grejj, 3 par som dansar till 3 låtar från filmen.

Nee, nu vettefan vad som händer ;D


Love Emelie  

Av Emelie - 29 maj 2010 23:40

Ja det e min rubrik det.. Nee, kanske inte, men ja kmr inte på ngn bara.. Ja, nog allt tog ja det lugnt, kollade på filmen: Marley & Jag. elr ngt sånt hette den =/ RIKTIGT sorglig var den i slutet, började typ gråta nästan. Fyfan, det e hemskt sånt där ju!

Men nu vet ja inte riktigt vad som händer.. Kanske göra som Kristoffer sa, börja skissa upp hans tatto, joo, jag har redan börjat lite, men ja, fortsätta skissa på den då ;D haha.

Åååh, jag saknar min man! :(<3


Dfr bjuder ja på en bild ;D

 

JAAA! Han e grymt läcker i arbetskläder & mina solglasögon + min playboyhandväska ;D Riktigt läcker min lilla snygging. Ååh, jag älskar han så!<3


Love Emelie  

Av Emelie - 29 maj 2010 21:11

Ja! Idag har ja vart riktigt duktig, fått iordning mer på mitt rum, dock mkt kvar! Men måste möblera om det först, skulle gjort det idag men pappa var sketfull.. Han väckte mejj vid halv 12 o var redan sketfull då, vid 13.00 tiden kunde han knappt stå rakt längre.. fyfan! Sen vid 14.00 gick vi ner te tvättstugan o började tvätta lite, sen vettefan va klockan var men han stack iväg vid 16.00 ngt o kom inte hem förrän vid 19.00 typ.. Han skulle egentligen gjort maten idag, men så blev det inte, han hade druckit för mkt så han deckade, så ja fick göra maten själv.. Det blev, kokt potatis, stekt kött, stekt lök & champinjoner, färsk paprika o bearniecesås. & så fort ja hade ätit upp gick ja ner te tvättstugan o tog upp all tvätt, 3 ggr fick ja springa upp me tvättkorgarna -.-' Kände mejj helt slut efter o ha sprungit upp för 4 trappor 3 ggr! Så nu ska ja lägga mejj o kolla på tv elr ngt, vet bara att ja ska ta det lugnt iaf!

Sen har jag ju självklart pratat med min älskling Kristoffer idag ;D Ska iofs prata mer med han idag! Det är ju ett måste lixx! Min älskling, min man, min framtid!<3

åååh! Ja har även pratat me mamma i telefon idag ;D jätte mysigt o trevligt vare! ;D Ååh, jag älskar min mamma jätte mkt, min familj<3

Nu ska ja ta det lugnt, kanske skriver ngt mer inlägg senare idag ;P


Love Emelie   

Ovido - Quiz & Flashcards