ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Emelie - 14 februari 2013 19:49

Blev ett parti yatzy me sambon nyss. Jag vann! :D haha! Men det gick inte så bra o spela när en 1 1/2 åring ska hjälpa till eller springa iväg me grejerna. Haha ;) men det va kul iaf. :)

Av Emelie - 14 februari 2013 19:03

Adelija springer runt som en dåre just nu.. Så passar på o sitta en stund till.. Så mycket som ska göras att ja blir knäpp.. 


Ingen som vill ha en hund? för en liten lyckoslant.. Inte pengarna som räknas, bara hon får ett nytt hem. Har ingen tid för henne.. Mer info? Hör av dig i kommentarer så skriver ja mer då =)


Love Emelie  

Av Emelie - 14 februari 2013 18:42

Äntligen, som jag längtat. Man kan inte göra allt på en mobil.... Sååå... Nu ska jag fixa allt o göra allt jag inte kunnat innan!! Nu ska det kollas grejer!! Haha! o nu kan man äntligen uppdatera bloggen ordentligt.. Fast brukar vara lite glömsk på den fronten :/


Ja... Idag e alla hjärtans dag.. Den har vart helt okej, bortsett från huvudvärken som suttit i några timmar nu.. 

Sambon bjöd på resturang idag. Ritktigt mysigt o barnfritt oxå!! Helt otroligt.. haha ;) Sqmbon fick en liten snö(glitter)glob me ett hjärta i o ett kort. hehe ;D Sj fick ja min alla hjärtans dag present för ett tagsedan.. En ny mobil =) 

Har annars städat, möblerat o vårat vardagsrum, tvättat o lekt med Adelija. Sen har man gjort allt annat nödvänfigt man mäste göra varje dag. 

Nu blir det o göra något dem sista timmarna innan det är dags o sova. Vet inte riktigt vad bara...

Har ett klängigt barn som absolut vill vara i vägen.. Får inte sitta här själv i några minuter :) haha. 


Bilden e tagen när jag o Adelija e på väg hem från dagis bara några dagar effter att hon börjat där. Så detta e från augusti 2012 =)

 



Love Emelie   

Ovido - Quiz & Flashcards