ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Emelie - 17 februari 2013 21:01

Usch, inte mycket sömn för mig inte. Adelija somnade sent igår då vi var hemma hos mamma över natten. o när hon äntligen somnat o vi har gått o lagt oss så vaknaer hon strax innan 02.00 o bara SKRIKER!!!! Höll på o dö.. fösrt lät det som en mardröm, sen lät det som om hon hade ont o ja leta igenom hela henne o när ja trycker henne på magen ner mot höfterna (trycker lite lätt bara) så skriker hon så ja trodde glasrutorna i rummet skulle spricka! Det va öronbedövande, shieet alltså ja höll verkligen på o dö.. Visste inte hur ja skulle få henne tyst utan o väcka hela huset så ja börjar massera (gör bara saken värre, vilket ja trodde va omöjligt) Sen sätter ja henne i mitt knä, ja sitter själv upp, o pressar henne mot mig o hennes ben mot sin mage, (hon sitter med ena sidan mot mig) o hon blir tillslut tyst, bortsett från efter hulkandet.. sådär lagom högt alltså.. Aldrig hört en så liten hulka så högt när dem gråtit men shiiet...! 

Lyckades iaf somna om, går upp innan 9 på morgonen. Så helt slut. Mamma bakade, o ja tog det mest lugnt o titta på. Är ju sååå trött!! Blöö... Men tillslut lyckas tiden gå iaf, vi lagar mat ja o mamma. Bläckfisk me ris o sötsur sås!! MMUUUUUUUUUUUMMSS!!!

Sen fick ja me mig 2 syskon hem oxå. Så Linda o Diana leker i Adelijas rum. 

själv ska ja gå o lägga mig nu, bara byta om på Adelija o ge henne välling o så.. Sen sängen o ja ska sova GOTT inatt ;D hehe


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards