ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Emelie - 2 oktober 2010 19:17

Kan hända mkt bra o dåliga saker på en dag.. 

Som idag, först 2 filmer. "Remember Me" & "Cop Out" Båda var riktigt bra. Första filmen, remember me, var både sorglig o rolig på sina ställen. Tyvärr var den väldigt förutsägbar enligt mig =/ Så man visste ju redan vad som skulle hända typ. Andra filmen, cop out, var rolig, endast rolig. Lite tråkig här o där kanske. Men man skrattade mest =) 2 bra filmer på en dag. Ska strax se en till. Var bara tvungen o laga mat o äta emellan, så nu blire film igen =)

Men precis när maten var klar. Trillade En person ner för min trappa o är nu på väg till sjukhus i ambulans.. Kanske brytna revben, vem vet. Såg aldrig när det hände, men därimot allt efteråt.. Usch! Inte kul o åka ambulans, o speciellt inte sådär. Inte bekvämt ngnstans..

Nu blire film iaf. "Valentine's Day" Hade ja tänkt mig, så får la se om den är ngt att ha då =) 

Skriver la mer sen tror ja.

  

Min älskade mamma<3 & Min saknade vän Johan!<3


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards