ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Emelie - 7 oktober 2010 20:36

Orkar tyvärr inte berätta om dagen, är så trött att ögonen går i kors o hela kroppen värker! Men dagen har vart lugn, hektisk & dramatisk! Bra på sina ställen o dåliga på andra. Men mest.. Ikce bra! Trött o helt sleten eftersom ja sov ungefär ca 4 timmar inatt, knappt det. Då ja somnade strax efter 01.00 o gick upp 05.00 Så skriver imon, ska även vara barnvakt.. Men men, sängen som gäller iaf. Astrött -.-' Natti natti, hoppas ni har haft en bättre dag än mig iaf! =)


Love Emelie  

Av Emelie - 7 oktober 2010 06:07

Vart uppe i en timme nu, asså.. gick upp kl 5, fyfan, ja trodde aldrig jag skulle orka. Men ist för o ligga kvar i sängen snooza så gick ja upp med en gång. Gud vad jag är duktig! Har käkat frukost, klätt på mig, sminkat mig, fixat håret & borstat tänderna. Nu ska man typ bara ta på sig ytterkläderna o åka.. BRRRR! Kallt + att det regnar ute -.-' Kul o sitta på en jävla moppe då! Ajja, skriver mer när ja kmt hem så får ni veta vart ja vart ;P 

  


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards