ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Emelie - 4 oktober 2010 22:43

Upp tidigt imon, då ja ska vara barnvakt åt sötaste o underbaraste Jimmie =) Han somnade innan vid 20.00 kanske? Men så vaknade han nyss igen. Så aah.. Han ska sova uppe hos mig inatt, nu när han e så superpigg o inte vill sova. Så ja kanske får han o somna efter alla om o men då Tony ska upp vid 5-6. & mamma ska upp vid 7 o åka iväg, så ja får iaf sova till halv 9 kanske, om Jimmie tillåter, annars blire tidigare ;P Haha, men som sagt, sova! ÄR faktist riktigt trött! Fast inte bara av sömn utan av annat oxå. Så det är la bra att få vila skallen lite tidigare än vanligt kan man tycka =) Sover iaf inte själv inatt. Ngt positivt ;) haha!

  

Love Emelie  

Av Emelie - 4 oktober 2010 21:35

Ja, det är mkt på samma gång, hjälper folk hit o dit. Oroar mig för en viss sak. funderar på massa. Hjälper till en massa hemma & en massa folk vill saker hit o dit av mig. Hur fan orkar ja med? Men men, ja ska orka med o ja ska lyckas fixa alla saker med! Så enkelt är det bara, trots allt som hänt så måste man försöka. 

Sen även ang. sjukhuset, det är inte mig det gäller, utan en vän. Det är inget farligt elr så, bara otur typ. Kan tyvärr inte förklara mer än så. Men det handlar iaf inte om mig. 

& nu kom ja även på en annan sak som ja o mamma pratade om innan. Hon ska snart ha barn ;o !!! Helt otroligt, snart kmr min 5,e lillebror! Har 4 systrat o snart 5 bröder. Så vi blir 50/50 haha! 5 killar & 5 tjejer =) Ska bli otroligt kul, iofs ska hon inte ha än på minst 1 vecka iaf, sen efter det så e det typ fritt fram fast hon redan kan föda idag om det skulle vara så. Dock vill hon vänta längre för o vara säker. Men inte för läng

e då hon e diabetiker o inte kan gå fulla 40 veckor. Utan högst 38 =) Men det är ngn av mina syskon som e födda v.35 ;P haha

Nu ska ja sluta babbla o kolla på ett klipp, elr aah, en musikvideo mamma bad mig kolla på ;P

  

Love Emelie  

Av Emelie - 4 oktober 2010 19:13

Skrev ett ganska långt inlägg innan.. Men min yngsta kära lillebror Jimmie kom åt min knapp på burken.. Så han stängde av hela skiten.. YAAAY! Så nu får ja la skriva nytt igen. 

Pannkaka av alltihopa! Sjukhus.. Ätstörningar.. Killar som är som idioter & likaså tjejer.. 

Mirakel att man inte gått under av all skit, att man inte typ.. dött? Nee men typ, all skit som händer runt omkring. Men ist för o bryta ihop, så har man blivit starkare. Vilket är tur i sig. Annars hade det nog inte vart så bra, men ändå.. Allt som hänt under alla år, att ja inte brytit ihop, men nej. Jag har ist blivit starkare o den flicka jag en gång var. Ja hon finns inte ens längre. Man kan få en skymt av henne ngn gång ibland kanske. Men ist för att totlat brytas ner av skiten o allt som händer runt omkring med mera, så blir man starkare. Man vågar mer, man gör mer. Uhm.. Konstigt.. Skitsamma, nu ska ja fortsätta grubbla på saker som jag inte förstår mig på.. ;D

Fixade även spotify nyss.. Får la se om det är ngt o ha då.. Har mer elr mindre all min musik på datorn redan, haha! Så dålig jag är, men tvivel om Spotify e bra! Tkr inte det, då det är den här satans reklamen jämt, o för att allt ändå inte finns.. Jajja, bla bla! 

Lagade mat innan, så nu har man vart duktig för idag, nu vet ja inte vad jag ska göra. Tror ja gör ngt iaf. Ha dt gött tills ja skriver nästa gång!

  

Love Emelie  

Av Emelie - 4 oktober 2010 13:45

Ja, jag gick inte upp förrän typ.. Uhm.. 11.30? Kmr inte riktigt ihåg vad klockan var, men men. Gick iaf ut te mamma o tjötade med henne en stund. Sen ställde ja mig o gjorde pannkakor till mig, mamma, Jimmie, Jocke & Corn. Mums! Orkade dock bara 2 st x) haha. Så nu e ja mätt ett tag framöver. Så nu ska man börja lite smått o planera vad man ska käka te middag sen med. Men först o främst ska ja klä på mig. Kan inte springa runt i min rosa kortkorta morgonrock hela dagen ;P haha. Vet inte vad som händer idag. Verkar som om det blir en tråkig dag denna dag oxå. Men får se, man vet aldrig vad som väntar elr lurar bakom hörnet ;) haha. 

Nee, nu ska ja fixa lite, klä på mig o sen får man se vad ja gör. Antagligen lägger mig i sängen o ser avsnitt elr så kanske ja läser en bok för en gångs skull! Var huuuuuur längesen som helst som ja läste ngt överhuvudtaget! Det är ngt fel på mig -.-' ;P 

  

Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards