ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Emelie - 6 oktober 2010 23:13

Redan vart vaken förlänge nu.. Skulle gått o lagt mig innan halv elva o kl e nu tio över -.-'  HAHA1 Ja kmr aldrig orka upp kl 5 imonbitti -.-' Men men, återstår o se ;P

Men nu blire iaf o sova, för annars kmr ja aldrig orka upp, o även om ja gör det kmr ja va helt slut o vilja döööö! Nee, men kanske inte riktigt. Dagen berättas mer imon, då ja har tid o kan sitta framför datorn o inte behöver oroa mig för klockan! Eftersom ja gärna vill hinna sova lite nu. Haha, så berättar imon vfr ja gick upp så tidigt ;P


Love Emelie  

Av Emelie - 6 oktober 2010 11:01

Datorn har blivit jätte seg -.-' Får starta om den o kolla en massa saker, sen se om den funkar bättre efter det! Men det orkar jag inte göra just nu, har egentligen inte ens tid till o sitta här. Tony ska greja en massa, eftersom han e ledig idag pga att Jimmie ska te BVC, så han har lite grejer o göra innan dem drar. & så sitter jag här, som ska både gå ut med hundarna, diska o städa! Får väcka Corn som kan hjälpa mig (A) Haha, nee vad elak jag är nu då ;P 

Men men, dfr blir det ett snabbt inlägg nu bara. Skriver nog mer sen =) 

  

Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards