ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Emelie - 5 oktober 2010 23:23

Blir iaf att sova nu, Jimmie sover i mitt rum denna natten oxå, då han verkar somna bäst här uppe hos mig ;D Vill tydligen inte sova ngn annan stans =) Men jag klagar inte ;D Sällskap o så e han ju så SÖT! Spelade in han lite idag oxå, med mobilen, blev dock inte så bra då mitt batteri höll på o dö.. Så det spelades bara in en stund.. Sen stängdes det av. Så fick lov o gå upp o ladda mobilen.. Så nu sitter jag här.Strax sova, pratar även med en söt liten person på sms ;D Det gillar vi! Haha!

Men nu till rubriken, är så jävla trött på skitsnacket nu o all jävla skit som händer runt omkring. Vfr gör ingen ngt åt det här? Nej, dem vågar inte! Ååh, blir så förbannad. Så nu ska man behöva ta lagen i egna händer o se till så det händer ngt! Den skaen är klar. Imon ska det börjar skrivas, o ringas o hit o dit, nu jävlar! *Förbannad!*

Tyvärr kan ja inte säga vad det gäller, då inget bör nämnas vid namn elr att ja själv åker dit på det här nu. Det vill man ju såklart inte, men om ingen annan vågar elr kan göra ngt åt det här, så får jag/vi vara den/dem första som gör det!

Nu sova o fortsätta smsa ;D

  

Love Emelie  

Av Emelie - 5 oktober 2010 18:38

Jag kmr nästan aldrig på nga meningsfulla rubriker. Haha, så kass jag är ;D

Har iaf gjort mat, ätit o grejat. Ska även fixa en annan sak snart, måste ju fixa så man e skriven här nere! Så det blir o göra det strax, ja jag vet.. Har inte gjort det än -.-' haha! 

Nu ska ja iaf kolla en sak, sen blireo fixa det. Skriver la mer sen =)


Love Emelie  

Av Emelie - 5 oktober 2010 15:46

Har inget vettigt o skriva egentligen.. Vaknade vid halv 10 idag ;D Jimmie sov tills dess, dock var ja vaken redan vid 8 typ -.-' Lite jobbigt, men men, låg kvar i sängen o drömde, haha! 

Vi gick upp, o vi käkade frukost o klädde på oss. Sen hände la inte så mkt, jag käkade popcorn, o så. Uhm.. Mest tatt hand om Jimmie, vart ute med hundarna o diskat. Men sen! Ja jag gjorde en bra grej idag! Ringde till tandläkaren, men dem skulle höra av sig senare.. elr i veckan elr ngt.. Men ja har iaf ringt! Så nu får vi se när jag kmr dit =)

Sen kom mamma hem vid halv 3, så då gick ja o duschade, så nu sitter jag här o ska strax klä på mig, blir att laga mat snart med. Men först kläder ;P haha, tänker göra en gryta, så får la se hur det kmr bli =) Men iaf, nu drar ja mig ;P

  


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards