ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 1 maj 2010

Av Emelie - 1 maj 2010 21:48

Ja just nu ska ja inte skriva om flytten, utan ja ska skriva om min Älskade Kristoffer<3

Ja, jag vet.. Ja skulle skriva ett inlägg om hur det gick me flytten o allt. Men jag gör det senare. Kan ju säjja att flytten gick bra, o partyt igår var inte alls lyckat. & idag har bara dagen gått åt o packa upp. Men iaf. Jag har världens sötaste o underbaraste pojke<3

Jag fick en jätte söt "grejj" av han på msn:

 

Visst e han supersöt! Min lilla älskling!<3

Kristoffer: Jag Älskar Dig Jätte Mycket!<3


Kanske skriver ett inlägg senare om hur det gick o allt. Men orkar inte det just nu. Har så fint ont i axlarna o ryggen, speciellt axlarna! Ja tror dem kmr gå AV snart!!! -.-' Ajja, men får se om ja skriver ett senare iaf, annars gör ja det imon o hoppas på att ja orkar, det enda som e i huvet just nu är o packa upp o min älskade Baby Boy<3  Pratar med min snygga älskling i telefon med!<3


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards