ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Emelie - 27 maj 2010 21:09

Just nu sitter ja o pratar med min man på skype! I love him sooooo much! Han e LÄCKER! Mmmmmh, mummms på han! :D Min snygging är absolut bäst!

Kristoffer: Jag Älskar Dig något så otroligt mkt. Är så glad för att få ha dig i mitt liv. Du betyder så himla mycket för mig. Min älskling<3


Idag har ja inte gjort så mkt. Mest tagit det lugnt o pinat Danny, piercade han i öronen. 5 st blev det. Riktigt snyggt. hahaha, sikken mes ;)

Sen kom pappa hem o sa att han skulle sluta skrika som en bebis ;D Klockrent!

Nee, nu ska ja vara social med min älskling ;D<3


Love Emelie  

Av Emelie - 27 maj 2010 14:17

Vaknat på lite fel sida idag tror ja.. känner mejj både lättirriterad & deppig! Fyfan..

Ja vet inte riktigt hur ja ska känna för ngt nästan just nu.. Allt känns så jävla förbannat komplicerat hela jävla tiden! Blir irriterad på det, o bara för det så blir ja lättirriterad på allt omkring mejj typ.. Så jävla jobbigt! så tänkte att ja kanske kunde få ut lite av min ilska här just nu. Är trött på att försöka med saker, o det inte händer ett skit, är trött på att veta att jag försöker, o ingenting blir av! Är trött på att bli lovad saker som inte händer. Är trött på att allt bara ska gå åt skogen jämt (nästan) Allt gör ju inte det, men det e mkt som gör. Snart kmr la nästa grejj, ja lovar, ja orkar inte. Ja kmr fan gå under snart. Det blir för mkt o ta! Att bo ihop med en alkolist känns inte heller så jävla bra! Så får la ta o försöka fixa det på ngt sätt. Annars tar ja nog livet av mig, orkar inte med han! Orkar inte med att få skit för inget, att han ska fjäska o tro att ja kmr tycka bättre om honom när han egentligen inte ens tkr om mig o ser mig som ingenting. Att ja bara är ett störande moment som förstör för honom så han inte kan supa lika mkt! Jag kostar för mkt pengar! Det är ju jobbigt! Sen kmr han med en massa konstiga förslag hit o dit som inte funkar. Ska försöka vara rolig o skit hela tiden! När man ser det i hans ansikte att han inte vet ett skit vad han pratar om! När han egentigen bara tänker på sig själv, men låtsas tänka på mig oxå, när han egentligen bara vill ha sina pengar ifred så hjan kan ha dem till o köpa alkohol ist för mat! Jag fattar inte nu i efterhand vfr ja ens flyttade upp hit.. Det löser ju sig inte ändå me ngt.. Kanske me kompisar,, Men resten då? Jag vet inte, ja känner mejj bara så förbannat ensam! Som om ja inte vet vart jag ska ta vägen, vad jag ska göra elr ngt! Jag typ bara finns där så folk kan störa sig på mejj? Ja vet inte, allt verkar vara så spelat från vissa. & Speciallt från min idiot te pappa, som egentligen inte bryr sig ett skit om mejj, tan bara låtsas. Enda andledningen till att ja fick flytta hit e att han trodde han "snodde" mejj från mamma då.. Så att mamma skulle bli lessen elr ngt. Men det var jag själv som ville detta. Och som samtidigt ångrar mig. Jag vet inte hur ja ska lösa detta, jag vill inte flytta ner te Laholm igen, men ja vill inte heller bo hos pappa. Har inte en aning om vad jag vill typ. Allt känns så meningslöst.

Det enda positiva i mitt liv just nu är Kristoffer, min familj o dem få vänner ja vet är mina RIKTIGA vänner!

Nee, nu ska ja sluta skriva om min skit, ingen som e intresserad av den ändå!


Love Emelie  

Av Emelie - 27 maj 2010 04:02

JA, jag har vart ute me Bexx, hennes syster Zandra & deras kusin Madde, o Julle, Fredrik, Markus & ngn Emil ;P haha. Åkte till 3 "spökhus" drack lite o hade allmänt trevligt ;D Tog lite bilder på dem 2 sista ställena. "glömde" o ta på första stället. Får bli nästa gång. Först var vi i Ullrisehamn, andra i Hedared & sista i Viskafors typ xD haha helt cp. Men bilder kmr senare. För nu ska ja sova o orkar inte lägga in bilderna på datorn ;D

God natt & hoppas ni sover gott, för det kmr jag! & såklart kmr ja drömma om min lilla söta älskling som jag älskar SÅÅÅÅ mkt!<3


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards