ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Emelie - 12 maj 2010 16:28

Ja det blir bara en snabb uppdatering nu ;P Har annat o göra ;) hahaha! Nee, men kmr uppdatera mer när ja kmr hem te Borås igen, just nu vill ja ju bara vara med min lilla älskling. Så aah, dfr ja inte vart så social här. Men ska berätta lite snabbt vad som hänt sen fredags ;P Men nästan så jag glömmer av att skriva det jag ska skriva, för han luktar så gott o kmr o pussar på mig. Sen hälsar han till er ;) haha

Men iaf, i fredags o lördags såg vi på film. Söndagen blev att lägga sig tidigt eftersom har har skola, i måndags blev inte heller så mkt gjort xD Igår följde ja med han till skolan, o träffade hans kompisar o var me på hans lektioner o sånt, sen gick vi runt i örebro, käkade baguetter på ett ställe sen mjukglass på ett annat. Gick runt o kollade i affärer, o ja tror ja börjar GRÅTA! Vart e alla snygga kläder ;o Speciellt på Gina o H&M o alla dem ställena ;S Ja hittade typ INGET på ngt ställe. Det e ju utdömt från min sida! Fucking fula mode som ska förstöra allt!!! Vart e alla snygga kläder?? Men iaf, vi köpte hårfärg te min lilla älskling Kristoffer o så klippte ja han o färgade hans hår igår ;D Jätte snyggt blev det ;) haha. (Jag trodde inte han kunde bli snyggare;D)

Idag åkte han te skolan o då sov ja tills han kom hem typ xD gud va trööött ja var ;P

Nu avbryter han mig igen ;) haha så nu ska ja gå te han ;d han bara pussar på mejj, mummmms! Nu ska vi äta elr ngt.


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards