ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Emelie - 23 maj 2010 20:17

Jag har tråkigt.. Ja "måste" egentligen grejja, men "orkar" inte.. Jag saknar min älskling Kristoffer alldeles för mkt.. Jag vill gå ut o gå. .Aah.. uhm.. haha!

Funderar på om ja ska dra ut en sväng iaf, men det både åskar & blixtrar xD Men ja VILL ut! Det e bara det att det e så jääävla tråkigt o gå ut o gå själv.. Uhm.. Får se vilket det blir, antingen grejjar ja, går ut o går elr så lägger ja mejj o sover ;D haha! Sikken bra blandning av saker ;D


_______________________________________

Blir så jävla trött på vissa jävla idioter te människor. Sluta lägg dig i mitt liv! Vafan har ja gjort dejj? Seriöst! Har du ngt innanför ditt jävla pannben elr? Vafan e det för fel på dig? En jävla f*tta e vad du e! Som inte vågar stå upp för det du gör, som inte vågar stå upp för dina handlingar över huvudtaget! Är du avundsjuk på mig elr vad e det frågan om? Skaffa dig ett jävla liv ist för o gå igenom mitt! Låt mig va för helvete! Så som du behandlar folk.. ja, till slut kmr det inte finnas en enda människa vid din sida! Säjjer bara en sak: Behandla människor på det sättet du själv vill bli behandlad på. Annars står du där själv. Far åt helvete med dig. Nu orkar ja inte bry mig mer. Du är egentligen inte ens värd o tänka på din lilla S***A!

________________________________________


Love Emelie  

Av Emelie - 23 maj 2010 18:46

Jag hittade massor av skor när ja var där med! Wihooo! Hittade massa snygga o massa bekväma! Sen hittade man ju nga skitfula oxå xD haha

Men här kmr bilderna på dem som ja tyckte bäst om :


                             


Love Emelie  

Av Emelie - 23 maj 2010 18:12

Ja nu har ja kmt hem, elr aah.. ja var hemma redan vid halv 12 typ, lite innan. Men har grejjat lite hela dagen typ, handlat lite har ja me gjort. Måste få iordning på resten av rummet nu. Pappa fick lite nya möbler innan med. Så har grejjat me det, han fick en skitgo skinnsoffa i blått. Jätte bekväm e den verkligen men färgen gillar ja inte xD Men men.. Alltid e det ngt ;P

Har haft 2 helt UNDERBARA veckor uppe i örebro hos min älskade Kristoffer<3 Hur mysigt och trevligt som helst. Ville inte åka hem idag :( Men var tvungen.. SÅ mkt som ska fixas.. Kände det när ja kulle sätta mig i bilen.. NEJ! Ja vill inte, ja vill ur! Men ändå åkte ja.. Saknar min sötnos ngt otroligt! Var hur jobbigt som helst o åka ifrån honom.. Ville bara stanna kvar.

Men ja.. Fuck distans! Hatar det! Men men.. inte så mkt o göra åt, man får va glad över det man har! Jag har Kristoffer o det betyder VÄLDIGT mkt för mig!


Jag o pappa snackade ma grannen innan, så nu får vi se om jag kan få min tattuering snarast! Han skulle börja rita upp den nu o sånna saker. Så får la se hur många veckor det tar innan ja får den..

Tänkte lägga in nga bilder ifrån när ja var hos min älskling!<3 :


                          Jag Älskar Dig Något Så Otroligt Kristoffer!  


Du har ett hjärta av guld,

En själv av siden.

Ditt leende får mig att smälta,

Ditt sätt att vara är underbart.

Det spelar ingen roll vad jag skriver egentligen, för orden räcker ändå inte till för att förklara hur mycket du betyder för mig. Jag älskar dig för att Du är Du!<3


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards