ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Emelie - 24 maj 2010 23:07

Ja, för ja har vart i stan me älskade Corn ;D Gick ner te stan o träffade henne, sen gick ja hem. På vägen ner pratade ja i telefon me mamma o nga av mina syskon. & på vägen hem me min älskling Kristoffer<3

När ja väl kmr in så trodde ja att pappa sov, nee då sitter han i soffan med 2 personer o snackar. Inte sett ngn av dem på evigheter xD haha. Så var lite social me dem, sen gick dem o då gick ja in te mitt rum ;D

Så nu sitter ja på msn o snackar me min Baby Boy<3

Nu ska ja ta o göra ngt i äta. Sen blire antagligen o sova. Har lite o göra imon, nga ställen o ringa till, och sånt ;D

Ajj ajj mina stackars fötter xD Gått lite för mkt idag kanske? xD haha


Love Emelie   

Av Emelie - 24 maj 2010 17:37

Pappa skulle köpt så ja kunde fylla på mobilen idag.. men det "glömde" han.. Så han ska köpa det imon elr den 27.. Men ja vill fylla på den NU! Skit oxå!

Har iaf både lagat mat o ätit. så nu vettefan va ja ska göra.. Ajja.. får la ta o städa xD


Love Emelie  

Av Emelie - 24 maj 2010 16:16

Fyfan va gött det var o duscha! Idag gick ja upp sent, sen dess har inte så mkt hänt. Fixat lite saker o så. Sen har ja även grejjat i mitt rum ;D haha

Nejj, nu ska ja klä på mig, kanske äta ngt.. Nejj! ;o kl e mkt! Ja får börja me maten nu xD hahahaha!

Jag saknar min älskling!<3


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards