ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Emelie - 5 juli 2010 19:55

Är askass på uppdatera min blogg nu, men har ingen lust längre typ, händer så mkt, vill så mkt. Jag vill bara ta det lugnt, men ska försöka blogga bättre nu! Får helt enkelt fixa internet te den bärbara så ja kan uppdatera bättre. Eftersom Alex e här nu så har ju han min andra internetsladd xD haha! 

Träffat Vick idag, RIKTIGT trevligt, det behövdes verkligen! =) Såg henne i lördags med, en liten stund kom hon hit, sen åkte hon hem ;P 

Men imon blire en tjejkväll för oss 2 endast. Kmr bli riktigt trevligt & mysigt, o det behövs verkligen. Var längesen vi verkligen umgicks o snackade o sånt.  Hade en dag elr kväll för oss själva. Så det e vad som händer som mest imon iaf, lite popcorn o annat kmr det såklart bli.

Längtar riktigt mkt, kmr bli så kul o trevligt. Känns som om man borde göra det här oftare nu.

Väntar bara på att Vick ska kma hem snart så jag kan få bilderna hon tog idag ;P Visserligen bara 4 st. Men ändå, slänger kanske upp dem här sen ;P

Fler bilder kmr iaf bli tagna imon. Haha, vi e 2 nödrar med kameror ;) haha

Nejj, nu ska ja prata me min älskade Kristoffer som jag saknar o älskar sååå mkt! 

Kanske skriver ett inlägg senare ;P


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards