ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 7 juli 2010

.

Av Emelie - 7 juli 2010 21:53

Tänkte skriva ett värdelöst inlägg, men bara för att ja inte har så mkt annat o göra.

Nee, då kmr Alexander o skrämmer skiten ur mejj! Blöö på han! haha

Nejj då, så farligt vare inte, men var inne i ngt helt annat när han slänger upp dörren för o skrämma mejj medvetet. Han totalt älskar det -.-' Jag tkr dock inte det e lika kul. Men så e det väl xD haha. Ja menar, hur kul e det o bli skrämd hela tiden? Speciellt jag som e så lättksrämd. Hatar det! Jävla grejj te o förstöra för mig xD haha!


Jag saknar min Älskling Kristoffer jätte mkt :(<3

  

Suddig bild, men skitsamma, ja saknar han jätte mkt. 

Saknar att pussa på han, krama honom, somna brevid honom, sova jämte, vaknade jämte honom. Ligga i hans famn. Att ligga o se på han. Ååh.. jag saknar hela honom o allt med han! Min lilla älskling<3


  

Kristoffer, Jag Älskar Dig Så Otroligt Mycket!<3


Love Emelie  

Av Emelie - 7 juli 2010 20:27

Helt cp-morgon vare idag xD haha, vaknar av att en okänd man står o fixar mitt element ;o ja höll på o dö o vick försvann in på toa. Jävla människa o väcka oss kl 10 på morgonen! Jag somnade runt 6 o Vick runt 9, hon kunde inte sova så hon läste en bok ;P haha

Men dagen, kvällen o natten me Vick var helt underbar, jätte kul vare verkligen.

Tack Vick, det behövde ja verkligen =)<3


Ja här kmr lite bilder från igår ;D


                        


      


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards