ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Emelie - 13 juli 2010 22:31

Det känns som om man har en sånn press på sig nu. Att man måste fixa allt med en gång. Kan man inte typ sakta ner det lite? Jag vill hinna med själv här. Saker fram o tbx! Blir så trött på skiten! Men men, nu måste man fixa allt här hos mamma. Sen måste man fixa allt med skola, jobb o all sån skit. Just nu känns allt som skit. Förutom att jag e nere hos mamma<3

Men allt annat, me skola, jobb, pengar, o att Kristoffer bor så förbannat långt bort! :(

Jag vill ha han närmare mejj!<3

Men men, det får la man oxå lösa. Sen e det ju det här med o fixa vart ja ska bo ngn stans. För ja vägrar bo i Laholm, visst vill ja bo nära min familj. Men vill fan inte bo i Laholm för det. Så himla tråkigt här. Händer inte ett skit här typ.. Men men. Sånt löser la sig te slut. Just nu har ja ingen ork te nått, fast det brukar ja inte ha vanligtvist heller.. så spelar la ingen roll..

Men men, nu ska ja sluta klaga ;D haha! Bara tråkigt ;P


Jag saknar min Kristoffer :( Jätte mkt, saknar han så mkt att det gör ont. Längtar verkligen tills vi ses nästa gång. Frågan e ju bara när. Eftersom vi ska hämta mina grejjer efter den 20,e o saker o grejjer händer hit o dit nu.

Jag Älskar Dig Kristoffer. så otroligt obeskrivligt mkt!<3


Love Emelie  

Av Emelie - 13 juli 2010 21:19

O jag har fortfarande inte fixat mit "D" blir ju snart tokig -.-' Men e man lat så e man. Det är en såndär dag idag man inte orkar ngt alls typ, man vill bara ta det lugnt. Men det e lix varken dåligt elr bra väder. Regnade innan, solen tittade fram, men mest har det vart målnigt, dfr man vart så jävla slö, pga det slöa vädret då ;P haha.

Idag har typ inte hänt ngt, skulle egentligen fixat mitt rum. Men blev inte så, eftersom ingen orkade o sen så blev inget som man tänkt sig, o blöö. Orkar inte sitta här o förklara vad ja menar ;P


Ja det känns verkligen som sommar, sår överallt typ. Skapmärken, rivsår & skoskav.(Y)

Ett myggbett hittills, va ja vet iaf. Sen har man ju blivit biten av blinningar ((stavning) Sånna dära hästflugor, stora som satan o bits som in i helvete.) Ont som fan gör det iaf.


Jag får la ta o berätta om häromdagen då, Jag, Jocke, Corn, Alex & Linda + Jimmie då. Men han satt i barnvagnen, (sikken lyx;)) Gick & cyklade bort te ett bad, ja först nästan framme vid badet biter en hästfluga mig vid tinningen, ont som fan!

Sen på kvällen skulle vi bada igen, men vid ett annat ställe. Så jag, Alex, Cazzie, Corn & Jocke cyklade dit då. på vägen dit vare ingen fara, man cyklade fort sam fan ner för backen för o slippa flugorna. Sen väl där.. Ja då slår ja i ena bryggan på benet, så har ett fett blåmärke där. Efter ett tag så kastar Cazzie stenar o en träffar mejj i pannan typ, mellan ögonebrynen där på näsbenet ungefär. DET gjorde ont, det gjorde så ont att ja började skratta. Ja trodde ja skulle svimma ;o. Men som sagt, på vägen hem så gick det ju inte lika fort, eftersom nerförsbacken blev uppförsbacke, så då satte sejj en hästfluga där Cazzie träffade me en sten. Jag trodde ja skulle dö! Så jag slog bort det o så ser jag att på mitt höga lillfinger sitter 2 PYTTESMÅ blodiglar.. Att ja inte dog igen! Så ja ryckte bort dem sen cyklade ja fort som fan hem o bad mamma kolla igenom mejj, typ bara slängde av mejj alla kläderna utom trosorna. Men mamma hittade inga fler. Men anledningen te att ja fick blodiglarna på fingret var för att ja o Cazzie lekte med sjögräs. Det säjjer ja bara en sak om. ALDRIG MER!!!


Love Emelie  

Av Emelie - 13 juli 2010 01:00

Men det e härligt. Så glad för värmen e här, o skulle inte för ngt önska iväg den. Visst, den e la lite jobbig då o då. Men fyfan va gött! Älskar värme, hatar kyla. Hatar att frysa, finns inget värre. Hellre varmt än kallt. Ja menar, tänk när det e varmt o solen står högt, man tar ett glas kall saft me isbitar o njuter i solen o får färg samtidigt ;D PERFEKT JU! Elr en glas, vilket man själv vill ha som e kallt ;D Ja, sen finns det ju mesar som tkr solen e jobbig o inte vill vara i den. Vafan, ja cyklar varje dag i den här stekande solen & värmen. Riktigt gött. Hoppas bara på o få mer färg nu ;P

Ja, i fredags blev ja utsläng av min pappa. Så jag bor nere hos mamma igen i Laholm. Trevligt.. Men känns änfå bra, har min familj nära igen. Men tkr inte om laholm -.-' Borås e bättre! Men men, shiiet happens, tänker inte flytta tbx te pappa igen iaf! Fuck him!

Så isag har ja cyklat o badat me Linda, blev lite mer än 1 mil fram o tbx =) Igår gick ja den vägen te badet o på kvällen cyklade vi bort te ett annat som e ca 6-7 km fram o tbx. MYSIGT! ;D

Men nu ska jag sova. Sen har ja råkat pajja min dator med, asså den här bärbara jag sitter på.. "D" gick av, asså tagenten.. så lite jobbigt o skriva "D" nu bara. Men men, det får duga sålänge, får fixa det imon elr ngt.. sen har mitt "!" tecken börjat pajja me.. Min dator tkr inte om mejj.. Blöö -.-'

Så nu när ja skrivit allt ointressant, ska ja skriva det intressanta:

JAG SAKNAR MIN KRISTOFFER! JAG ÄLSKAR DIG HJÄRTAT!<3

Ajja, sova nu. skriver KANSKE imon.. Får se om ja orkar ;D

Natti natti ;P


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards