ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 19 juli 2010

Av Emelie - 19 juli 2010 21:39

Ja ett onödigt inlägg. men har inget annat o göra just nu... Vill bara lägga mig o gråta, sen dö. Hur kan livet vara så orättvist? Hur kan livet vilja skada en så mkt? Jag vet seriöst inte hur mkt mer jag klarar. Känner bara att ja inte riktigt vet vart jag ska ta vägen längre. Jag trodde jag visste. Men nu.. Nee nu känns allt bara värre o som en totalt flopp. Som om allt bara vill svika mig, som om ja inte är ngt värd allt. Att jag bara är en leksak.  Ngt som man kan leka o skratta åt. Som man kan behandla hur man vill. Vara så grym mot att man bara vill dö. Begravas långt ner i jorden!

Äsch, skitsamma. Jag känner att ja har såå mkt o tänka på o att jag blir helt konstig!

Jag tror det beror på att jag saknar min älskling o att ja vill va me han nu!


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards