ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg under maj 2010

Av Emelie - 6 maj 2010 19:11

Kmr inte på ngn rubrik xD haha

Nyss käkat mat så nu tar ja det bara lugnt =) "shoppade" lite me pappa innan med, jag fick göra mig iordning o gå ut så plockade han bara upp mig, sen åkte vi te knalleland o köpte lite grejjer ;P

Jag köpte:

- Hårspray

- Shampo, Balsam & Duschkräm

- Strumpbyxor

- Tops xD (alltid bra o ha när man sminkar sig ;P)

- Tuggummi !!

Ja, det var det =) Tror inte ja har glömt ngt iaf. Sen gick pappa o köpte cigg o när han kmr tbx så får ja 100kr bara sådär. Haha, uhm.. Får se om ja kan få me mig lite mer innan ja åker upp imon (A)

Det första som blir e att göra mat så den e klar till kl 14.00 då pappa kmt hem o duschat o grejjat xD

Ja svär, ja kmr tillbringa min dag i duschen o framför speglen imon xD innan pappa kmr hem, så får gå upp tidigt så ja e klar till kl 13.00 -13.20 ngn gång, så det bara är att göra mat, äta o sen bara att ta på sig skor & jacka o åka ;P

Nejj, nu ska ja gå o packa ner resten, gå igenom allt o sen se vad det e mer ja ska ha me mejj, ska gå o kolla efter nga filmer med ;P haha!


Love Emelie  

Av Emelie - 6 maj 2010 16:28

Ja, jag e såå dålig på o uppdatera nin blogg nu det senaste. Men känner att ja inte orkar, elr nee, där ljög ja, men ja har typ inget o skriva om.. Har så mkt tankar, funderingar i grejjer, men det mesta går inte o skriva här. Visserligen vet ja att ja kmr skriva vissa saker snart, för måste få ut lite ilska snart ;D haha! Det finns lite som stör mig mer än vad det gjort innan. för innan kunde ja se förbi det, men nu börjar det bli föööör mkt!

Tex:

  • Människor son inte håller det dem lovar.
  • Människor som bara tänker på sig själv.
  • Människor som sätter sig själv före andra (alltså, bara bryr sig om sig själv o vad h*n vill,m.m)
  • Bara bryr sig om sina egna åsikter o skiter i alla andras.
  • Människor som bara tkr att det dem har o säja är det som betyder ngt.
  • Människor som gör vad dem vill, säjjer vad dem vill, o allt sånt bara för att DEM tkr det, skiter i om andra blir sårade.
  • Människor som bara bryr sig om sin partner & skiter i sina kompisar.
  • Människor som bara tofflar för sin partner. (asså, att h*n bara lyssnar på sin partner, gör som h*ns partner vill. Typ inte gör ngt som h*n vill för att h*ns partner inte vill det!)

Ja, det e la egentligen sammanhängande där. Men seriöst, ja har börjat tröttna på människor nu som bara bryr sig om sig själv, bara tänker på sig själv, bara klagar o allt när det finns andra människor som har det värre. Har tröttnat på att det bara h*n som ska går före.

Jag har tröttnat på att bli "vald" sist. Att allt annat går före. Jag orkar seiöst inte med att människor runt om nu bara tänker på sig själv. Visst, mesta av texten här är bara för en person. Jag orkar inte med att det bara e h*ns åsikter som räknas, vad h*n vill, vad h*n tkr, vad h*ns partner tkr. H*n blir sur för att man inte tkr lika som h*n gör, för att man inte håller med vad personen säjjer. Blir sur för inget, men HALLÅ! Alla tkr olika, känner olika med mera. Det är inte bara DU som spelar ngn roll, Du borde tänka mer på dem du har runt omkring dejj, för du kmr seriöst stå själv en dag när ingen orkar med dejj!


Ja, nog om det. Idag har ja målat naglarna ;D haha! jag har även nästan packat klart, det enda som ja inte packat ner e nödvändiga saker som ja ska ha strax innan jag åker. Wihoo, imon åker jag till min älskling ;D <33

Nejj, nu ska ja grejja lite, så ska ja strax börja med maten med.

Här kmr iaf en bild på hur det blev. väldigt kass bild iofs, men den får duga ;D :

  (klicka för större bild)

Står:"BAMBI" då på vänster hand, o på höger hand ståre "AMIIE" orkade inte ta kort på båda händerna. Så ni får nöja er med bara en ;D haha!


Love Emelie  

Av Emelie - 5 maj 2010 16:15

Ja har inte alls gjort mkt sen ja vaknade iaf.. Gick upp vid 14.00 ngn gång o e fortfarande helt slut. Det måste seriöst vara ngt fel på mig xD haha

Det enda ja har gjort är o käkat frukost, klätt på mig o så har ja duschat av en klänning med ;p Mkt mer än så har ja ibte gjort, bara kollat tv med..

Nee, just nu ska ja se en film, om ja hittar ngn ;D sen efter den ska ja laga mat =)

Det blir ngt enkelt o lätt som makaoner & köttfärssås =)

Skriver senare ;D


Love Emelie  

;P

Av Emelie - 5 maj 2010 00:14

Vick var här en stund innan, trevligt =) sen för det mesta har ja bara suttit på mitt rum o pratat me Kristoffer älsklingen på skype typ ;P lagat mat o sånt. Sen har ja även pratat me min älskade mamma i telefon idag ;D saknar min mamma o mina syskon<3

Pappa hade vänner här innan, en utav dem har han känt sen innan ja föddes, en riktig jubelidiot e han -.-' kallar mig idiot utan anledning ;o

Nu ska ja vara social med min älskling Kristoffer<3


Love Emelie  

Av Emelie - 4 maj 2010 20:10

Ja, då blire Örebro på fredag ;D Typ haha. Fast iofs har det redan vart bestämt en tag nu, men nu så. Nu jävlar ;D Pappa kör mig upp ;D Då blire att vara i Örebro i 9 dagar. Ska vara hos min älskade Kristoffer<3 Ska bli riktigt trevligt o mysigt!!!<3

Så nu vet alla vart jag ska vara i 9 dagar från och med fredag ;D

Wihoooo! ;D Me Love It!<3


Love Emelie  

Av Emelie - 4 maj 2010 14:28

Nu har ja nyss kmt ur duschen, efter att ha städat sen kl halv 12 ungefär, lite tidigare ;P gick upp hyffsat tidigt idag för o vara jag xD lite innan 11 ;D haha!

Kristoffer...  Där hade du FEL! ;) Men jag älskar dig ändå<3

Fyfan, städat hela badrummet o det som går i köket o lite i hallen, ska iofs städa pappas rum/vardagsrummet och resten av det som ja inte kunde ta idag eftersom det står en massa lådor överallt ;P haha!

Nejj, nu ska ja klä på mig, sen får vi se vad som händer, måste fixa klart mitt rum nu tror ja ;D Så det e helt klart ngn gång.

Ajja, skriver la senare ;P


Love Emelie  

Av Emelie - 3 maj 2010 22:54

Sitter på skype o pratar med min älskade Kristoffer<3

Har packat upp det mesta idag, elr aah, packat upp, pappa satte upp mina cd hyllor o jag har satt upp det mesta på väggarna, så nu e ja snart klar helt o hållet med mitt rum, bara lite saker som ska upp på väggarna o lite småplock kvar ;P Nu börjar det verkligen kännas som MITT rum ;D haha

Vet inte riktigt vad ja ska skriva mer ;P


I Love My Baby Boy<3 Massa kyssar på min snygging!<3


Love Emelie  

Av Emelie - 3 maj 2010 16:23

Haha, orkar inte ;o Ja tänkte ja skulle sktivit här hela dagen igår, men ja orkade seriöst inte. Ja bara låg i sängen hela dagen o såg på tv o snackade me min älskling Kristoffer. Men aah, det var ju söndag igår, så då får man vara lov o vara seg & lat (A)

I fredags flyttade ja ju upp te pappa. Ja det gick la bra, läckte in i släppet bara, men annars så. På kvällen så skulle det vara grillfest, o för det första, nejj det var ingen grillfest o det var inte där dem sa den var från början. Det blev bråk o alla hade sex me ala typ! Värsta valbrog ever o VÄRSTA festen ever -.-' Aldrig mer! Men då vet man iaf det. Vart o vilka man inte ska festa med. Den enda man kan festa med av alla människor där e Vick. Men iaf, skitsamma, det blev en flopp hela kvällen.. Hände mkt som inte skulle hänt, folk drog, en del bråkade, en del hade sex. Blöö på den kvällen iaf!

I lördags gjorde ja inget annat än o packa upp, fick nästan iordning på allt. Riktigt kul, vet iofs inte hur ja ska få plats me alla mina saker. Men det löser sig, har inte gjort annat sen ja vaknade o packat upp, så e la snart klar. Har bara det som ska vara på väggarna o lite småplock kvar här o där ;P

Sen snart ska ja även göra mat, blir en liten gryta me lite olika grejjer i ;D haha

Jag e hungrig ;o !


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards