ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg under juli 2010

Av Emelie - 28 juli 2010 01:08


Well,

B stands for my Beauty.
I stands for my Intelligens.
T stands for how Tuff I am.
C stands for how Cute I am.
H stands for how Hard I am.


And if you can't take it. Just leave, you're not worth my time!


(Ja, jag kände för o lägga upp den bara för att, haha -.-')



Av Emelie - 27 juli 2010 23:09

1.Vilket är ditt mellan namn? - Annette
2. Vilken tid gick du upp i morse? -  Uhm 2 elr ngt ;P
3. Är du i ett förhållande nu? - Ja, det bästa ;D<3
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? - 3 månader & 2 dagar idag =)
5. Om nej, vem var du tillsammans med sist? - ...
6. Får man fråga varför det tog slut? - ...
7. Har du haft ett seriöst förhållande? - Ja
8. Vem vet mest om dig? - Mamma, Kristoffer, Vick & Corn
9. Vad gör du på fredagskvällar? - Det som händer är det jag gör ;P
10. Bästa filmen du någonsin har sett? - Ojj! Det finns så många bra ;D
11. Har du haft sex med fler än 5 personer? - Mhm...
12. Har du någonsin varit full? - HAHA Oooh ja!
13. Har dusovit utomhus? - Japps ;P
14. Röker du? - Mhm..
15. Snusar du? - Fan heller ;S bläää!
16. Saknar du någon just nu? -JAAA!! Kristoffer o vissa andra speciella personer!:(<3
17. Hur mår du idag? - Helt okej just nu, innan vare inte så bra!
18. Hur många tabletter tar du dagligen? - Inga, som tur e just nu!
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? - enligt det ja kollade upp nyss, så var Corn hos mig när ja bodde hos pappa för exakt ett årsedan o sen var ja med en annan person som inte ska nämnad vid namn =)
20. Bästa minnet från sommaren? - Allt som har me Kristoffer o göra<3
21. Senaste landet du besökte bortsett från sverige? - Norge..
22. När var du där? - 2 årsedan i november..
23. Är du rasist? - Nepp
24. Har du helt svenskt ursprung? - Uhm.. nee, inte direkt kanske, men mest svensk iaf!
25. Om nej, vart kommer du ifrån? - Sverige och Tyskland långt tbx i tiden ;P
26. Föredrar du svenska eller utländska tjejer/killar? - Det e la skitsamma? Huvudsaken e insidan =)
27. Ser du fram emot någonting just nu? - Uhm.. Både ja o nejj =)
28. Sköter du skolan? - HAHA! Inte gjort på ånga år, men sak börja me det nu (A)
29. Vad hade du för betyg förra terminen? - Har inte haft ngn termin på nga år xD
30. Vad är det bästa du fått på ett prov? - MVG...
31. Vilket ämne var det? - Svenska
33. Har du spelat/spelar du i ett band? - Nopp
34. Anser du dig vara intelligent? - HAHA! Inte direkt, det beror nog på isf xD
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? -  Då jag var runt 1 år, för då kmr ja inte ihåg så mkt ;P
37. Har du mått jättedåligt psykiskt? -  Ja, men inget va vill tala om!
38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? - Nej, inte medvetet iaf!
39. Har du haft sömnproblem? - HAHA! Aldrig ;P
40. Hur ofta gråter du? - Det händer när det händer typ..
41. Vad gör du när du mår dåligt? - Ligger i min säng, elr så läser ja en bok för o glömma allt..
42. Vart vänder du dig för att prata när du mår dåligt? - Mamma, Kristoffer, Corn & Vick
43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? -  Verkligen inte!!!
44. Vilken klass går du i nu? - Ja ska nog inte ens börja i en klass x) haha
45. Vilken skola? -  Hur fan ska ja veta vad den heter ;s vet ju inte ens om ja ska gå där än ;o
46. Har du varit otrogen någon gång? - Nejj
47. Har någon varit otrogen mot dig? -  Japps, rätt kraftigt oxå!
48. Är du stolt över dig själv? - Beror på
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? - Uhm.. inte en jävla aning asså
50. Vad får du ofta komplimanger för? - Min kropp
51. Har du lätt att få folk att skratta? - Uhm.. Njaee, oftast skrattar folk åt min dumhet, så ja kanske ;P haha!
52. Cider eller öl? - CIDER!!
53. Har du några talanger? - Ja, att vara mejj själv ;D haha elr ngt ?
54. Vet du om någon är kär i dig? - Ja =)
55. Är du bra kompis med ditt/dina syskon? - Ja då =)
56. Vad står det i ditt senaste sms? - "Hemligt" Speciellt för o kunna skrivas ut här ;o
57. Hur lång är du? - 170 cm
58. hur mycke väger du? - runt 55 kg
59. Vilken storlek har du på kläder? Beror på vart man köper dem, men oftast S/M

Av Emelie - 27 juli 2010 22:59

Ja jag vet inte. Blir antagligen det. Eftersom ja ska upp tidigt imon o vara barnvakt ;P haha. Mamma ska in te barnmorskan o kolla bebisen ;D Hoppas den lille mår bra =) Det gör han troligen eftersom han sparkar som värsta ninjan xD haha!Sen ska hon även på ett möte, o så handla lite, så hon e inte hemma förrän efter 5 ngn gång.. Och hon åker ändå vid 9 bussen imon -.-' Blir o gå upp tidigt! Ska även duscha, så ngn av dem andra små barnen som Cazzie elr ngn får kolla te Jimmie o dem mindre barnen just då. Tar ju lixx inte så lång tid o duscha ;D


Ja, idag vet ja inte vad som händer mer. Mamma e i duschen, dem mså sover, Cazzie o hennes kompis e ute o "leker" haha! Så jag sitter här o degar, ska egentligen äta ngt, men orkar inte (A) haha! Ja gör iordning en kopp fuskkaffe me Caramel-kaffe-sirap o hoppas på bättre tider! HAHA! Va gammal ja lät där -.-' (A) Nee men typ, sen får man även hoppas på att min lilla älskling hör av sig så ja kan få pratat me honom oxå. Saknar han såååå mkt! :( Vill gråta! Men det gör ja inte. så ja får helt enkelt bara sitta här o hoppas på o få träffa han snart! Mhhhmmmm!

Jag Älskar Honom SÅÅÅÅÅ Mycket!<3

Min lilla Baby Boy ;D<3


Ajja, ner o äta ngt, o göra mitt fuskkaffe o gå ut o röka i den kyliga men behagliga luften ;D


Love Emelie  

Av Emelie - 27 juli 2010 20:18

Far far away is everything that I want right now..

Ja, typ så känns det. Vet inte riktigt hur ja ska förklara det, men det e bara så. Önskar ja kunde få ngt utav det ja vill ha förtillfället. Att ja bara kunde få ngt av det jag önksar mig. Kunde få ngt av det jag fantiserar om varenda jävla dag! Men icke! Allt går åt skogen, nejj inte allt. Men mkt, elr så e det bara jag som inte anstrånger mejj tillräkligt mkt för o få det jag vill ha. USCH! Så lat jag är! Skjut mig? Haha, kanske inte, men vafa ja ska göra? Jag är alldeles för lat för o orka ngt just nu... Blöö! Nu underdrev jag lite, jag är ALLTID lat o har ALLTID varit! Gjort allt för o slippa göra saker ja inte vill! Men men.. Som tex.. Jobba elr gå i skolan. Men nu måste jag seriöst ta tag i det!


Jag vill ha mjukglass på tal om ngt annat! Ja käkade det i fredags när ja o mamma var iväg i Laholm, o nu vill ja ha en med! Glass glass glass! Älskar glass ;D haha!

Skitsamma, nu ska ja göra ngt?


Love Emelie  

Av Emelie - 27 juli 2010 19:23

Ja, det kmt nog ta rätt många dagar elr veckor, o om man har otur, månaer tills dess. Men men, det e la bara att stå ut o se glad ut ändå. Hur situationen än ser ut. Visst, jag är inte glad över vissa saker, o vissa saker skulle jag vilja ändra på. Men jag får ändå stå ut me det som är, eftersom ja inte kan göra ngt åt det.. Vet inte rikigt var jag ska göra elr inte göra. för hur ja än gör, känns det som om allt ja gör, oavsett om det så e bara att säjja "heey" till ngn verkar ja göra fel.. Ja verkar göra fel hela tiden, även om ja ens råkar kolla åt ena elr andra hållet. Blöö! Vad har ja gjort nu för o förtjäna det då? All denna avsky från vissa människor (som ja inte ens känner) all den här skiten ja får ta hela tiden? Ajja, skitsamma, ja vet vart ja har dem som betyder mest för mejj ngnstans! Fast ja kanske inte direkt pratar me alla så ofta.

Ja har mina vänner i Borås & nga i Mark!

Min Pojkvän i Örebro.

Blöö! vill dö!

Visserligen har ja ju iaf en sak nära, min familj ;D Tacka fan för det!


Men iaf, ja har såå ont o huvet! Tror det sprängs snart! Ont i axlarna så ja tror ja ska svimma! Fast bara till o från. Sen mår ja såå illa, har även fått halsbränna pga det! Fuck allting! Jag orkar inte mer! Va har ja gjort egentligen?

Ajja, skitsamma, det går säkert över o ja, jag kmr överleva (tror ja)

Jag är bara så trött på att allt ska gå fel jämt. Okajj, allt går inte fel. Har världens bästa pojkvän, som visserligen kunde vart lite vänligare o hört av sig lite oftare o gett mejj lite mer uppmärksamhet från hans sida. Men skitsamma. Han e kille ;) haha! Alla tjejer förstår iaf vad ja menar =) ;) (A) haha Va elak ja känner mejj (A)

Nee, nu ska ja gå ut lite o hoppas på att frisk luft hjälper lite mot mitt huve! Sen ska ja trycka i mejj fler huvudvärkstabletter! & dricka MASSA vatten! Får helt enkelt hoppas på att ngt av det hjälper. Annars avlider ja! Räcker inte med o sova mkt för en gångs skull, 2 ggr räckte tydligen inte efter att ja vaknat imorse. så får ta till en annan taktik nu ;P


Love Emelie  

Av Emelie - 26 juli 2010 23:18

Ja, en dag försent bara. Men hade ingen ork att sitta vid datorn igår, låg mest bara o kollade på film. Hade sån huvudvärk.


Så Grattis till mig & Kristoffer älsklingen! ;D<3

  Jag Älskar Dig Så OTROLIGT Mycket Hjärtat Mitt!<3       25/4-10 <3


3 underbara månader med min älskling<3

Hoppas på många många fler!

Kristoffer, du är helt underbar och jag älskar dig så mycket!

Tack för att du är du och Tack för att du finns i mitt liv.

Du gör mitt liv så mycket bättre.

Du gör Mig bättre.

Jag Älskar Dig Och Jag Hoppas Du Förstår Hur Mycket Fast Det Är Obeskrivligt!<3


Love Emelie  

Av Emelie - 26 juli 2010 23:08

Kanske inte riktigt, men nästan. Idag fick ja veta att jag inte har ngt jävla liv o att alla hatar mig. Jaha? Som om han känner mejj då elr? Ja menar.. E det mitt fel att hans familj lämnar en häst ensam i 2 månader? Ja kan väl inte hjälpa att vi ville vara snälla o ta hand om hästen eftersom dem bara lämnade den. Men nejj, fick skit för det! Hästen var kraftigt undernärd, så vi tog hand om henne eftersom ingen annan vill. Sen idag fick ja skit för det, o hon var aldrig undernärd o bla bla, det tog 2 månader innan dem hämtade hästen o vi var dem enda som tog hand om henne. Vadå, skulle vi ha struntat i det o lämnat henne för o dö i sin spilta då elr? ååh, blir så förbannad. Bara för att vi var snälla o tog hand om en häst, så får man skit för det, o helt plötsligt e man hatad av alla o ingen tkr om mig, o ja har inget liv? (Asså, enligt honom) Ajja, han känner inte mig, så mejj spelar det ingen roll egentligen. Men tkr bara det e så stört o snacka skit o säjja en massa saker som inte stämmer o sen tro på sina egna lögner. Nu skrev ja dock inte upp allt som hände o sas, o det tänker ja inte göra heller, eftersom det e lite för personligt för o skrivas här på bloggen. Men men, han e nog den som inte har ngt liv me tanke på det han sa o det han försökte säjja. Ajja.. skitsamma.

Nu ska ja ta o berätta om lite annat. Det har egentligen inte hänt så mkt det senaste.

Jag o mamma var inne i själva Laholm i fredags, ja köpte Christina Aguileras parfym "By Night" Asgott luktar den ;D Sen köpte ja en klänning med ;P haha, får ta kort o lägga upp här ngn dag, men ja har inte internet på den andra datorn o ja har glömt min sladd hos pappa te kameran. Så det får bli när ja hämtat grejjerna.

Men iaf, sen senare på fredagen då när vi kmt hem o sånt, så gjorde ja o mamma mat, friterad bläckfisk (SUPERGOTT) Ris, sweet & soursås & thaicurry sås. Sen sallad till såklart. Hur underbart gott som helst, fast ja mest höll mig till o äta bläckfisken. Älskar friterad bläckfisk & speciellt friterade räkor ;D

Sen i lördags gjorde ja o mamma ostkaka (köpt) o så hade grädde & färska jordgubbar till. Underbart gott ;D

Sen har ja bara vart barnbakt lite då o då när mamma vart i Laholm, o så ska ja vara barnvakt på onsdag igen med ;P


Love Emelie  

Av Emelie - 21 juli 2010 21:51

jag är bara sååååå dålig på o sätta rubriker, som ja sagt typ 500 ggr innan -.-'

Men iaf, det var inte det ja tänkt skriva idag, utan hur min dag vart =)

Den har vart både tråkig, rolig, jobbig & varm. Men ja har överlevt den änsålänge ;) haha

Solen har vart på topp, vart huuuur varmt som helst, o ja har vart för det mesta inne o städat ist för o va ute i solan o få färg.. idiot! haha, nee men ja överlever, har även lagat mat o gjort lite smått o gott överallt här ;P

Lekt me barnen, fixat lite i mitt rum. Jag bara lääängtar tills ja kan hämta mina saker i borås! Sen måste ja fixa en massa annat. Men inte orkat.

Skulle egentligen idag ha fixat lite med skola o så, men får la ta det nästa vecka då vi har tid =) För imon blire o vara barnvakt, sen i övermorgon följer ja me mamma in te laholm o grejjar lite =)

Sen får man se vad som händer i helgen oxå.

Ååh, känns som om ja måste fixa en MASSA saker samtidigt nu.. orkar inte!

Jag vill bara åka upp te min älskling o ligga i hans famn! Men icke det! Massa annat som ska göras, sen e han för upptagen för att ja ska kunna åka upp, så det går ju inte ändå.

Sen fyller ja år nästa månad me, herregud vad tiden går fort! Ja blir inte klok på det här! Vafan händer egentligen? Vart tog tiden vägen? När blev ja såhär "gammal"? ajja, ja ska bli ännu äldre.. haha X)


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards