ღ Adelijas Mamma ღ

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2010

Mkt på samma gång!

Av Emelie - 4 oktober 2010 21:35

Ja, det är mkt på samma gång, hjälper folk hit o dit. Oroar mig för en viss sak. funderar på massa. Hjälper till en massa hemma & en massa folk vill saker hit o dit av mig. Hur fan orkar ja med? Men men, ja ska orka med o ja ska lyckas fixa alla saker med! Så enkelt är det bara, trots allt som hänt så måste man försöka. 

Sen även ang. sjukhuset, det är inte mig det gäller, utan en vän. Det är inget farligt elr så, bara otur typ. Kan tyvärr inte förklara mer än så. Men det handlar iaf inte om mig. 

& nu kom ja även på en annan sak som ja o mamma pratade om innan. Hon ska snart ha barn ;o !!! Helt otroligt, snart kmr min 5,e lillebror! Har 4 systrat o snart 5 bröder. Så vi blir 50/50 haha! 5 killar & 5 tjejer =) Ska bli otroligt kul, iofs ska hon inte ha än på minst 1 vecka iaf, sen efter det så e det typ fritt fram fast hon redan kan föda idag om det skulle vara så. Dock vill hon vänta längre för o vara säker. Men inte för läng

e då hon e diabetiker o inte kan gå fulla 40 veckor. Utan högst 38 =) Men det är ngn av mina syskon som e födda v.35 ;P haha

Nu ska ja sluta babbla o kolla på ett klipp, elr aah, en musikvideo mamma bad mig kolla på ;P

  

Love Emelie  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 8 juni 2013 22:54

Adelija blir bara större o större.. Växer så det knakar o lär sig mer o mer för var dag, pratar jätte mycket o duktigt! Så stolt så man spricker, men går så fasligt fort, alldeles för fort! Lillan i magen har äntligen fått ett fullständigt namn! L....

Av Emelie - 30 april 2013 11:32

Så många som fått barn o väntar barn nu att man börjar fundera på att vi som väntar barnen inte har något roligare för sig ;) haha, nej men, när man ser alla bilder på dem som lägger ut på deras små söta barn så vill man bara att tiden ska gå så fort...

Av Emelie - 29 april 2013 11:52

Är på 3 maskinen tvätt idag, o inte färdig på långa vägar! Ska försöka tvätta upp allt, kommer nog ta denna dagen o imon oxå. Men eftersom det tar ett tag för tvätten att bli klar så har ja under tiden gått igenom bebiskläder, nu vill ja ha min oxå j...

Av Emelie - 29 april 2013 09:21

Alltid dessa bekymmer.. Fick iaf köpt en tvillingvagn förra veckan, så nu slipper man tänka på det. Men sen e det ju allt annat..Ella ligger på blocket (vår hund) eftersom vi inte har tid o Anders jobbar mycket. Får se hur det går, ett par som ska ko...

Av Emelie - 24 april 2013 18:31

Hittade nyss en jätte fin barnvagn! Ringde.. BORTA! En som hann ringa 15 min innan oss.. Men men, vi har iaf bestämt oss för o köpa en billigare (inte så snygg) syskonvagn me en liggdel, idag eller imon. Och sen spara ihop o köpa en snyggare när vi h...

Ovido - Quiz & Flashcards