ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 18 april 2010

Av Emelie - 18 april 2010 23:52

Just nu pratar ja me min lilla snygging Kristoffer<3   

Sen nördar man ju  på Facebook som vanligt med ;P

Men det som alltid e lika kul e ju att prata me Kristoffer, alltid lika trevligt och mysigt. Man blir alltid lika glad och man mår hur bra som helst ;D   <3

Han får mig alltid lika glad, även på vilket humör jag än är, o vart vi än pratar, på msn elr på telefon, elr sms. Ja vart som ;D 

Nu ska jag skriva vad jag tkr om honom. Även om han inte läser min blogg egentligen, så har han ändå läst den idag. Så får la se om jag vågar skriva allt ;) haha:

Kristoffer är en underbar människa. Han får en alltid på bra humör, man är alltid lika glad när man pratar med honom. OCH! Han är världens snyggaste människa ;D enligt mig då    haha.   Jag känner att allt jag vill är att vara med honom, känna honom, kunna krypa ner hos honom om nätterna och göra massa saker med honom. Ja, det är la sånt som kallas kärlek?    I'm in love with the best boy in the WORLD!<3 


    Min Sötnos   Bambi  


Love Emelie  

Av Emelie - 18 april 2010 22:00

Jag hatar båda mina datorer! Ja vill slänga ut dem åt helvete (Y) Men, vore lite dumt, men ändå.. Fuck them!

Och min cam e cp... Den funkar inte heller.. vettefan vad som hänt ;S

Jag e typ lite lätt irriterad idag! Allt bara jävlas o krånglar. ja tror ja slår sönder ngt/ngn snart. Men vore iofs väldigt dumt, men ändå..

Ajja, ska prata me söta Kristoffer snart med =)

Ska bara fixa lite saker först. Men gud vad irri det är att inget funkar som jag vill ngn gång -.-'

Ajja, skriver senare. Puss<3

Av Emelie - 18 april 2010 19:36

Nee, nu ska ja leta fram en bra bok o lägga mejj i sängen o läsa ;D elr så sitter jag kvar här, men ja ska ändå läsa! Jag vill, jag vill, JAG VILL! Jag ska ;D haha.

Jag ska läsa, bara inte Jimmie vaknar elr mamma elr syskonen kmr in o säjjer att jag måste göra ngt ;S Då blir jag arrrggg!

För jag ska läsa ;p haha. Men frågan e bara vilken. Sen undrar jag vad som händer resten av dagen.. Har fint tråkigt -.-'

Ajja, skriver senare ;D Puss!<3

Av Emelie - 18 april 2010 19:22

Bara för att!

Bara för att lilla Kristoffer "klagade" Så innan på den förra bilden, så slänger ja in en annan.

Typ nga bilder i en bild ;D


  Så nu får alla ta en liten del av min lilla snygging ;) haha<3

;D

Av Emelie - 18 april 2010 18:44

Ja, Nu har jag iaf fixat till allt som ja vill ha det förtillfället, men jag är som jag är så jag kmr tröttna fort ;P Ska bara ändra själva bakgrunden ;P Men får se hur det blir med den saken.

Nu pratar ja me Stoffe på msn iaf ;D Och Vick. Mina små älsklingar ;P<3

Sen idag vettefan vad som händer.. Inget I think. Har tänkt hela dagen att jag ska lägga mejj ner o läsa, men har inte blivit av än xD haha. Får la se om det blir av överhuvudtaget ;P

Ajja, skriver senare ;D Puss!<3


  Slänger även in en liten bild på min sötnos ;P <3

Av Emelie - 18 april 2010 18:09

Så, nu har jag bytt blogg. Från och med nu kmr jag att skriva på den här bloggen. Den andra kommer att tas bort helt efter ett litet tag.

Har mkt kvar att göra för att få den här bloggen o kännas som min. Men det fixar ja när ja orkar ;P haha.

Är lite lat idag. Elr som vanligt får la man säjja.

Nejj, nu ska ja läsa ;D

Puss!<3


  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards