ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 30 april 2010

Av Emelie - 30 april 2010 14:00

Fråga/kommentar: Emelie, det kommer gå bra! Liksom du skriver om dina syskon, att du inte kommer få se dom växa upp. men du kan ju inte vara hemma till du är runt 26 heller,(altså tills dom växt upp) right? :) Som du skriver.. du vet vart du har alla och DET är huvudsaken! älskar dig


Svar: Joo, jag förstår hur du tänker o vad du menar. Det är klart jag inte skulle bo hemma sålänge, men ja hade ju aldrig trott ja skulle bo 20 mil ifrån min familj. Det är en sak o flytta hemmifrån & bo nära, men sen att flytta såå långt bort e en annan sak. Ja, jag vet vart ja har alla. Hoppas jag ;) haha. Älskar dig med<3



Ja, jag har hunnit med mkt idag, nu ska ja bara plocka ner den stationära datorn, sen e allt i vardagsrummet, (bärt ut allt dit) & så har ja duschat o klätt mig, sminkat har ja med gjort xD Eftersom ja ska ut sen ;P Så detta blir nog mitt sista inlägg idag. Eftersom ja ska flytta snart. Pappa e här runt 3 halv 4, sen e man i borås runt 7-8 ngn gång, o då blire bara att bära upp allt te pappas lägenhet, fixa sig snabbt, byta kläder sen kör pappa mig te Kristineberg xD Så aah, så värst mkt hos pappa kmr ja ju inte vara idag o jag kmr inte ha tid till att blogga ngt. Men uppdaterar mig så fort ja kan imorgon, så får ni veta vad som hände under flytten, o efter flytten på kvällen där o sånt =) Det som kmr vara jobbigast idag är o säjja hej då te alla. Mamma, mina syskon =/ <3

Nejj, nu ska ja plocka ner datorn o sånt, kanske käka ngt vore bra xD haha!


Love Emelie  

Av Emelie - 30 april 2010 01:03

Ja, nu blire sängen för min del =) Sova o sen vakna upp imon o veta att jag bara har ngn/nga timmar kvar här =/ Men det kmr säkert bli bra =) Blir att ställa ut allt som e mitt ut till vardagsrummet, o sånna saker. Ska duscha & grejja lite imon med. Eftersom ja antagligen inte kmr hinna det imon när ja ska iväg me älskade Vick på Grillparty ;) haha. Kmr bli nice!

Nee, ligger just nu under täcket i min säng o har precirökt & borstat tänderna. Pratade me älskade Kristoffer i telefon innan. säjjer bara: Tack älskling för att du finns!<3

Så nu ska ja sova så jag orkar med allt som både ska o kommer hända imon ;P

Natti natti, sov gott. Jag vet iaf att ja ska försöka =)


Love Emelie  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards