ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 25 april 2010

Av Emelie - 25 april 2010 21:40

Känner att ja vart väldigt oaktiv på bloggen idag xD Vart ute hela dagen typ. Jätte gött väder var det verkligen. Borde egentligen ha packat. Men flyttar inte förrän på fredag, så har ju nga dagar på mig =) haha

Just nu ligger Jimmie i min säng o e jätte gnällig, tror han börjar bli trött för natten nu =)

Vet inte ens vad ja ska skriva. Har så mkt tankar i huvet nu, så vet inte vad ja ska tänka typ. & inget av det kan ja skriva här. Lite fööör privat för det. ;D haha!

Ajja, nu ska ja la hitta på ngt, kmr inte på ngt mer att skriva här så ;P


Love Emelie  

Av Emelie - 25 april 2010 20:20

Sitter i sängen o skriver här o pratar me älskade Kristoffer i telefon =) Ååh, vad jag älskar honom! Så mysig ;D Världens absolut underbaraste kille. Snäll, omtänksam, trevlig och mysig. Han förstår allt, han skrämms inte av ngt. Han tkr inte jag är jobbig med mitt temperament (säjjer han iaf) Det är en massa sånna saker. Jag kan vara mig själv och behöver intge skämmas (o ja skämms för mkt o ofta) Helt underbart. Han är en underbar person, har en underbar persolighet. & det dummaste me han e att han tor ja kmr tröttna på han..

Kristoffer: Jag kmr aldrig tröttna på dig, visst,vi har ett visst avstånd mellan varandra. Men sånt går alltid o lösa. Jag tror på dig, och jag hoppas du tror på mig. Jag litar på dig fullt ut och hoppas du litar på mig. Jag tycker om dig precis som du är, Du är du och det är det jag tkr om allra mest hos dig.

Jag Älskar Dig! <3    Min "lilla" Snygging  


Love Emelie  

Av Emelie - 25 april 2010 04:39

Nu ska ja sova iaf. Efter att ha pratat me älskade Kristoffer i ungefär 2 timmar & 12 minuter xD Vaknade ju vid halv 2 i grejjade lite, sen ringde ja te Kristoffer o prata me han. Riktigt trevligt =) Man blir alltid lika glad av att prata me han o ja var ju redan på bra humör innan ja ringde han ;) haha! Nejj, nu ska ja dejta sängen o sova underbart ;D Nu är det inte många dagar kvar tills ja flyttar ;D typ 5, eftersom det e söndagsmorgon nu ;P haha! Sen e det bara 12 dagar kvar tills DET, förhoppningsvis (A)<3

Nejj, sova vare ;D Natti natti. Hoppas alla sover lika underbart som ja gjorde innan o kmr göra nu! haha, alltid gött o sova.. mmmmmm... ;D


Love Emelie  

Av Emelie - 25 april 2010 01:39

Jag somnade visst xD Efter det förra inlägget la ja bara ifrån mig den bärbara o så typ halvsatt jag i sängen, men så somnade ja le elr ngt. För vaknade kanske för 15 min sen el ngt xD mer elr mindre. Första ja gjorde var o kolla på kl, o gissa om ja blev chockad. Sen gick ja o frågade mamma efter en cigg, men hon sov ju, så fick ju väcka henne först. & helvete va hög musik jag hade, fattar inte vfr ingen vart inne o sänkt, ja hördes ju över hela huset ;o vafan.. Alla hade bara gått o lagt sig ändå. Ajja, tur att ingen i min familj har ont av hög musik då ;D haha!

Så sänkte innan jag gick te mamma, det var ju jätte högt xD

Uhm.. Sitter här o funderar, kl e ju typ 01.46 o ingen har sänkt min musik när dem skulle sova. Mamma brukar alltid säjja te mejj o sänka, o oftast brukar hon göra det om ja redan somnat. Hon brukade alltid göra det innan iaf. Uhm.. Konstigt, haha!

Nejj, nu ska ja grejja lite, äta kanske? Aah, ja vet inte, men mår toppen o kmr inte kunna somna om bara för att ja sov sålänge -.-' Men mitt huvud e bättre iaf. Inte ont ngnstans ;D Det är perfekt!!! Så det SKA kännas när man vaknar! Haha, men ja får skylla mig själv, kmr antagligen ha ont i huvet imon igen eftersom ja somnade innan -.-' Idiotiska mig!

Ajja, sånt som händer ;D


Love Emelie  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards