ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 23 april 2010

Av Emelie - 23 april 2010 20:53

Men ajj ajj, min rygg :( haha. Har packat hela dagen typ, allt e nästan nere från väggarna nu. E bara lite småsaker här o där kvar =) Sen har ja tatt lite vanliga saker här o där. Men det e gryyyymt mkt saker kvar -.-' Det kmr verkligen ta mig en vecka att få ner allt. Eftersom ja måste hjälpa till hemma o sånna saker med. Så kmr ju inte packa hela tiden ;P

Mamma var ju o handla lite idag. Så köpte hon en kjol & ett linne, som e nästan likadana, inget man ska ha ihop. Men snyggt e det iaf ;D I typ chockrosa, lite mörkare. skitsnyggt! Sen köpte mamma en hårfräg till mig med ;D Så ska färga håret strax. Perfekt. Är trött på mitt bruna hår nu.. -.-' ;P Men men, sånt händer ;D

Ajja, nu ska ja färga håret, sen ska ja grejja lite =)


Love Emelie  

Av Emelie - 23 april 2010 11:45

Elr ngt, diskat & städat lite, tänt pannan igen, bytt kläder på Jimmie o sånna saker o snart ska ja ge alla småbarn lunch ;D Har iofs inte ätit frukost än, men får la göra det när barnen äter lunch, orkar bara inte äta egentligen xD  Elr det e nog mer att ja inte vet VAD ja ska äta, som ja inte äter. haha...


I fell for you, right there and then, i don't care who knows.

You are the one who sets my heart on fire.

I love to watch you smile.

It warms me up inside.

You're the shining star in my life.

You light up my days.

I love you more than words can say!<3


 

Love Emelie  

Av Emelie - 23 april 2010 10:39

Ja kan inte sitta på den stationära, för en gubbe e här o leker me strömmen, ne det gör han säkert inte, men han håler på o grejjar med den. så nu vågar ja inte starta den, ifall han skulle stänga av strömmen igen ;P haha.

Sen skrev ja nästan inget igår, men det var för att jag pratade i telefon me min snygging ;D Typ, till halv 3 på natten, sen var ja för trött för o orka starta den här o skriva ett litet inlägg. Orkade lixx inte heller gå upp ur sängen xD Men iaf, ja klippte även mamma igår. Så duktig jag är (A) haha.


Sen fick ja reda på en sak igår o imorse som inte var så kul.. :( En väldigt trevlig, social och mysig kille, alltid glad o positiv. Tog livet av sig igår, pga en tjej. tkr det är så hemskt! Stackars hans familj o alla andra somär runt honom. Det kom som en chock för mig, fast ja bara träffat han en gång. Så jag kan ju tänka mig hur alla andra känner. Det är rent ut sagt förjävligt. En så pass glad & trevlig kille. Säjjer bara: Rest In Peace Sonny<3


Nee, är barnvakt nu med, så måste gå o kolla te mina små "änglar" till syskon. Och käka frukost (A) haha.Sen vänta på att mamma kmr hem, så jag kan börja packa med. Ja, det är la typ det min dag kmt gå åt. Packa o passa småbarn xD Visserligen bara 4 st, men ändå =) Nu ska ja även klä på Jimmie.


Love Emelie  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards