ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 20 april 2010

Av Emelie - 20 april 2010 22:33

Ja, me o vara barnvakt o ha packat upp.. GUD va mkt mamma köpte, tog en evighet kändes det som! Sen åt jag.. ååh, nu e det så fullt överallt så man inte vet VAD man ska äta.. Så tog en pan pizza som alla småbarn gjorde xD Så nu e ja mätt nga timmar framöver, funderar på att baka ngt? Äsch, ja vet inte.. Ska teckna lite senare med, o kom på nu att ja lovat o slänga upp bilderna på dem ja gjorde igår, men tar det senare elr imon. För har som sagt haft annat o göra idag ;P haha.

Nee, nu ska ja göra ngt ;D


Love Emelie  

Av Emelie - 20 april 2010 20:17

Nu fick jag iaf tag på mamma o dem e på väg hem, dem storhandlade lite, typ 3 kundvagnar o lite till ;o MEN hon glömde köpa påfyllningsgrejj till min mobil! Så nu blir ja arg! Nee, lessen :( Fitta oxå! Men mamma sa att hon ber Tony köpa det imon när han ändå ska in till Laholm imon o göra ngt. så då får han köpa det då. FAN! Ja som behövde det nu! Redan igår senast! F*tta! -.-' Ajja.. Ja får la vänta tills imon då..

Men jag blev iaf på lite bättre humör nu när mamma e på väg hem ;D


Love Emelie  

Av Emelie - 20 april 2010 20:04

Jag får rycket snart! Min dator e fuckt up! (Den stationära) Msn e cp! Mamma hör inte av sig fast alla skickat ett sms till henne (alla utom jag eftersom jag inte har nga pengar på den -.-' vilket oxå e fiiint störande!!) & eftersom mitt tålamod snart e slut o stackars Jimmie e sjuk o gnällig blir ja ännu mer sur!

Sen börjar det bli panik här hemma eftersom mamma INTE är hemma.. Får rycket! Sen e mina cigg slut med -.-' vilket inte gör saken särskilt mkt bättre!

Nu ska jag se om jag kan få pli på alla småbarn här, annars lackar jag ur o skriker!

Sen lägger ja mejj ner o dör i nga timmar!

Men verkar som om mamma e hemma? Ajja, ska kolla det nu..


Love Emelie  

Av Emelie - 20 april 2010 16:01

Ja, det vare iaf va Alexander sa.. Min näst äldsta lillebror xD Det enda han tjötar om när man pratar me han e spel & motorer (bilar, mopeder, motercyklar, fyrjhulingar, m.m.) Är både tråkigt och kul, ibland kan det vara kul, men ofast blire för mkt. Han pratar ju inte om ngt annat typ.. Mest spel, det var det spelet, så hände det på det, så gjorde ja när det blev så o blabla.. Men men.. Så kan det vara..

& Ja vet inte vad ja ska hitta på åt mina syskon xD haha.. Ja e så kass.. Men men, ngt kmr ja la på ;P


Love Emelie  

Av Emelie - 20 april 2010 15:31

Ja, jag sjuka mig me mina syskon innan, elr aah, bara 2 av dem xD Linda & Adam:


                 Sen slänger ja in en rätt okajj bild på mig med ;P haha :

 


Nu ska ja gå o röka. Sen se fråga vad alla barn vill göra ;P haha


Love Emelie  

Av Emelie - 20 april 2010 14:00

Ja, idag gick ja upp hyffsat tidigt ändå, vid 10-tiden ;P Men hade gärna velat sova längre :( haha. & så har ja duschat o grejjat, så nu e man barnvakt, mamma o Tony åkte iväg innan. Dem ska handla o göra en massa andra saker. Så lär la vara barnvakt halva dagen ;P Sen vet ja inte riktigt mer vad som händer. Ska försöka läsa lite sen med, men just nu gåre ju inte pga barnvakt ;P Men kan teckna lite, man kan ju ta fram en massa pennor o papper så kan barnen få rita oxå. så det går ju o lösa rätt bra ;P så har jag ngt att göra med =)

Det e kallt med! Fryser som fan ;o vet inte vfr!

Sen när ja gick upp imorse så hade ja magkatarr oxå -.-' som tur e har det gått över det mesta, men har oxå ont i ryggen.. sovit konstigt? Ja vet inte, bara en massa problem hit o dit me mejj hela tiden! Så störande -.-'

Ajja, är iaf inte yr idag ;D Vilket e VÄLDIGT bra!

Nejj, nu ska ja torka mitt hår, (sitter med en handduk om huvet xD) Sen funderar ja på o käka frukost oxå. Vore kanske väldigt bra ;P


Love Emelie  

Av Emelie - 20 april 2010 01:28

Nee, nu ska jag sova. Låter väääldigt lockande ;D Tagit fram en bok, men orkar inte läsa den.. Så får läsa imon ist =) Jag gjorde 2 bilder, kmr upp imon hur dem blev, har bara lite finjusteringar kvar. finns lite mer att göra på den ena iofs, men hade 2 ideér så gjorde mest 2 skisser för o senare fixa dem ordentligt, så kmr nog bli att teckna imon med, för har såååå många ideér ;P Ajja, får se hur det blir med. Älskar att teckna, inte för att det blir säkerskilt bra, men ändå ;P Den ena blev ja väldigt nöjd med, ska bara fixa lite småsaker på den, sen tror ja den e klar ;D Tog bara dem 2 jag hade i huvet först o främst, sen kmr resten, o om ja skulle teckna alla imon kmr det la bli en minst 20 st, o det orkar ja nog inte. Jobbigt o sitta me huvet böjt så mkt.. Måste skaffa ett staffli! (stavning) Ajja.. Shit the same! Nu ska jag sova iaf ;P Hoppas ni får en underbar natt ;D


Love Emelie  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards