ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 28 april 2010

=)

Av Emelie - 28 april 2010 21:23

Jag e såå kass på rubriker xD Ni får ursäkta mig med det ;P

Men iaf, e nästan klar me all packning nu, packat ner nästan allt nu. Känns underbart att ha gjort klart allt nu snart ;D typ bara ytterst lite småplock kvar lite här o där. Men kmr bli som vanligt, finns ngt sista minuten grejj kvar ngnstans xD Men men, sånt som händer o är. haha. Måste sätta mig sen o skriva ner alla recept ja behöver ha me mejj. Eftersom jag bakar så mkt, så får ja skriva av alla mammas recept som ja använder här ;P och en massa sånt. Lite jobbigt så, men ja klarar mig ;) haha. Det e inte så svårt, bara att skriva av o se glad ut ;P haha! Ja JUSTE! Det e ju såå kul o skriva av med -.-' NOT!

Just nu sitter Jimmie här jämte mejj o pillar o grejjar på småsaker xD o typ försöker stoppa in fingrarna i hålen på datorn xD hahaha!

Ja det ska ju läras i tid ;) HAHAHA! Nee, fy mejj!! ;o (A)

Men en sak ja tänkt på, det känns både underbart o förjävligt på samma gång o flytta, men som ja sa te Vick innan, ngn gång måste ja oxå växa upp, börja ta mer ansvar och en massa. Lära mig nya saker o sånt. Men ja kmr sakna min familj ngt såååå OTROLIGT mkt :( Min älskade "lilla" familj. Allt som händer, vara me dem, göra allt som vi gör o en massa annat. Men som tur e, dem finns ju kvar, det e ju bara jag som flyttar 20 mil härifrån. Jag kan allt hälsa på dem ;D<3

Men ja, jag ska bli en duktig flicka o ta tag i mitt liv, lösa det som behövs lösas.

Träffa vänner, hitta på en massa roligt, fixa me skola o sån shiit, pengar o shoppa mkt (A) & så klart träffa min älskade Kristoffer så mkt som möjligt!<3

Fan att det ska vara ett sånt avstånd mellan oss, annars hade ja fan vart hos han NU! Krypit ner under täcket o sovit jämte han inatt   pussat på han o kramat han. Mmmm! Jag vill ha min Baby nu :(<3


Love Emelie  

Av Emelie - 28 april 2010 19:02

Ja, idag har ja gjort en MASSA saker, städat, packat ner typ allt i mnitt rum, har typ bara småplock kvar nu ;P diskat, passat barn, duschat o lagat mat o lite sånt, ska snart diska elr packa igen ;P Får se om ngn annan vill ta disken (A) haha. Men annars så, duktiga mig idag ;P

Nejj, ja skriver senare. Kmr antagligen inte bli så mkt skrivande nu dem här dagarna. Men ska försöka uppdatera mig så mkt som möjligt. Då jag har tid o ork & lust, det är lixx väldigt ansträngade o flytta xD haha


Love Emelie  

Av Emelie - 28 april 2010 13:40

JAG DOG NYSS!!! Seriöst, haft 2 st nära döden upplevelser detta året! BLÄÄ! Först det me isflaket hemma hos Nils. Sen idag med den här äckliga spindeln! JAG DOG!!! Bläää! Men iaf, såhär vare. Ja tänkte ja skulle plocka ner mina parfymer så ja kunde ta ner hyllan med. Ja, jag tog fram lådan, satte den i sängen o skulle öppna den, o där dog ja! Då kryper det fram en spindel på typ 4 cm o ja TOG NÄSTAN I DEN!!! USCHA! FYFAN! -.-' Har nog aldrig kutat ut så fort ur mitt rum me en låda i ena näven och fått på sig skor o skakat ur den o trampat ihjäl en spindel i hela mitt liv! Aldrig mer! Så Tony fick gå igenom resten av lådan o kolla den. FYHELVETE! Sen så gick ja in me lådan o packade ner parfymerna, men bara själva tanken på det här ÄCKLIGA krypet ger mig gåshud! Bläääää! Sen nyss, gick ja ut på altanen me Jimmie i famnen sätter mig i stolen o ilstjuter! (stavning) ajja, skiker iaf o typ skriker mamma! Då kmr den fram ännu en spindel, fast ut golvet, ja höll på o dö o satt me båda fötterna i stolen o typ höll på o krama sönder Jimmie, stackars Jimmie :( MEN ÄCKLIGT! Jävla spindlar förföljer mig, stött på 4 stora ÄCKLIGA spindlar på mindre än en vecka. FYFAN! tur ja ska flytta härifrån, då slipper ja dem där äckliga sakerna, eftersom dem bor i källaren! o på alla andra äckliga ställen som finns här. Men det äckligaste me allt det här e att ja har haft den STÖRSTA i mitt rum sen i fredags! Ja trodde ja skulle smälla av när ja kom på det! Jag har lixx haft den i mitt rum hela tiden, den har vart i mitt rum när ja sovit o FYFAN! BLÄÄÄ! Ja dör igen! Ja mår illa av bara tanken o GUD VA ÄCKLIGT!   Tur pappa intge har så många spindlar hemma hos sig, iaf inte så stora! USCH!

Nee, nu ska ja sluta snacka om dem här äckliga krypen! USCH!

Nu ska ja fortsätta packa, Jimmie somnade nyss, så nu kan ja packa utan att behöva ha honom som pajjar för mig xD haha.


Love Emelie  

Av Emelie - 28 april 2010 10:23

Elr ngt, e på ett jätte bra humör, elr nejj, mitt humör har skiftat hela morgonen -.-'

Vart sen i 1½ timme nu, Diana kmr in o väcker mejj kl 9 o ber mig vara barnvakt för mamma har sagt det. Hon ska te "läkaren" o ta prover elr ngt? Fattade inte riktigt vad hon skulle göra, men ja vet iaf vart hon skulle xD Nu ska ja bara vänta på att tiden går en timme framåt lite fortare så ja kan ge Jimmie & Diana lunch ;P

Men just nu ser ja ut som frankensteins Brud elr ngt idag ;D JÄTTE SEXIGT! Elr INTE! Herregud så man ser ut xD haha :( O ja vill sova! xD o ja måste packa o ja måste det o det o DET! Blöö skjut mig? Nee, kanske inte, men ändå.

Nu ska ja duscha snabbt innan dem får lunsh ;D


Love Emelie  

Av Emelie - 28 april 2010 01:29

Blir att sova iaf, orkar inte vara vaken mer nu. Känns så iaf, ska bara röka IGEN! Fan va ja röker ;o haha! Ajja, det får bli ändring på det senare ;D Men först ska ja borsta tänderna, sen blire o röka elr tvärtom. Får se hur ja gör, röker först tror ja xD haha!

Ajja, god natt ;D Dröm sött, för det kmr jag.  UNDERBART!<3


Love Emelie  

Av Emelie - 28 april 2010 00:54

Sitter just nu i sängen o funderar på om jag ska sova elr inte. Kanske ska grejja lite ändå? Äsch, ja vet inte, e både trött o inte trött. Sitter även o lyssnar på: Whitney Houston, hon har en helt underbar röst o älskar måånga av hennes låtar! Lovely!<3

Kom även på att jag inte skrivit ngt om min älskade lilla älskling Kristoffer här idag. Ja, jag har la tänkt det i bakhuvet att ja inte ska tjöta hål i erat huve med om honom som ja gör me min familj o me vissa av mina kompisar ;P haha! Stackare (A)

Men nu är det helt enkelt så att ni får stå ut :D Jag kmr nog alltid tjöta om honom (A)<3


He's My Baby Boy, He's My Sweet Love, He's My Everything!<3

I'm in love with the best boy in the world.

He set my heart on fire.

Just a smile from him and I melt.

To hear his voice is almost to much to take.

It's impossible to not think of him, I do it all the time.

He's the greatest of all.

I Love Him Sooo Much!<3


Kristoffer: Jag Älskar Dig Jätte Mycket!<3

 


Love Emelie  

Av Emelie - 28 april 2010 00:08

För stunden iaf.. Me diskat bara iofs. Nu e det bara allt packande o resten av städandet kvar.. -.-' Vilket jag INTE ser fram emot. Är så tråkigt o städa o packa ner -.-' Roligare o stöka ner o packa upp ;D (A) haha! Tror inte jag orkar o börja packa ner ngt nu, har lite lätt ont i ryggen redan, o vill inte få det värre. Får packa ner extra mkt imon ist. typ allt ;D haha. Bara ha framme det som jag behöver typ ;P Kläder och.. uhm.. och.. Aah, ngt mer ;D haha. Det som är nödvändgt iaf. x)

Nee, nu ska ja gå o röka, sen vettefan vad ja kmr göra. Får se =)


Love Emelie  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards