ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 22 april 2010

Av Emelie - 22 april 2010 18:56

(Rubriken har inget med själva inlägget/texten att göra ;P)

Ja, snart blire att börja plocka ner allt från väggar och ta ner massa prydnadssaker ;P

Tråkigt -.-' Alltid roligast att packa upp. Men hatar o packa ner, det e så tråkigt -.-'

Sen måste ja städa mitt rum med. Enda stället ja inte städat på idag typ xD haha, dumma mejj (A) Men ja orkade inte ;o Ja, jag vet.. Jag e lat ;D haha.

Ajja, ja får la städa klart nu.


Love Emelie  

Av Emelie - 22 april 2010 16:52

Ja, min staionära dator har fått cpryck! Den vill inte funka alls. Vafan -.-' Ngt cp har hänt.. Får se om ja får löst det. Hatar min fuckade dator. Har dem båda 2 egentligen, både den bärbara & stationära >.< Ajja, ja får la löst det med som vanligt ;P

Nu har jag iaf startat om datorn, så får la se om det hjälpte.. Fuck datorer!!!


Love Emelie  

Av Emelie - 22 april 2010 14:54

Nu har ja städat typ hela dagen med. Först duschade ja, dumt nog! Men men, sånt som händer. Inte kunde ja veta att mamma ville storstäda ;o Ajja, tur man har på sig sletna kläder då ;D

Känner mig helt äcklig me alla jävla rengöringsmedel överallt, även om ja inte har det känns de som de xD Känns som om man fortfarande har kvar rengöringsmedel på händerna, men ja e bombsäker på att ja tvättade av det xD Men det bara för att man blir så torr om händerna efter -.-' så jobbigt, o ja som har torra händer i vanliga fall. Elr aah, inte så att det märks när ngn annan tar i min hand, men ja märker det ju x) Jajja, handkräm is the shit!

Sen har ja en trött liten Jimmie jämte mejj med. Får natta honom o se vad ja kan göra sen.

Måste börja packa idag med!!!

Nejj, men skriver sen ;D Puss sålänge ;)


Love Emelie  

Av Emelie - 22 april 2010 11:50

Det var ju det här med rubrik xD Ja vet alltid vad ja ska skriva i inläggen, men aldrig i rubrikerna ;o ajja. skitsamma.

Jag orkade aldrig skriva igår innan jag somnade o sånt. Var för trött, så ja skrev inte så mkt igör, ni får tyvärr leva med det, att det blev få inlägg ;)

Sen saknar ja en av mina gamla hårfärger, i svart, rött & lila! Uhm.. fan, ja vill ha tbx den ;o Får färga det snart (A) haha

Nejj, nu ska jag klä på Jimmie, har själv nyss dyschat o klätt mig.

Skriver senare =)


 Nu kanske ni förstår vfr ja saknar min älskade hårfärg :( haha   Och jag saknar volymen på håret med! ;o jävla grejjer!  


Love Emelie  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards