ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 26 april 2010

Av Emelie - 26 april 2010 23:32

Hade ord kunnat förklara, så hade jag gjort det. Men orden jag har räcker inte till för o förklara för dig, eller någon annan om hur mycket du betyder för mig. Kristoffer, Jag tror på dig, jag tror på OSS! Precis som du sa. avståndet kan vi lösa. Det vet både du och jag.

Jag Älskar Dig!  


Haha, Cassandra e bra rolig ;) elr aah, beror la på hur man tolkar det, men pratade me Krsitoffer i telefon igår, o då kmr Cassandra in o tar ena hörluren (pratade i headset) & säjjer att ja o Kristoffer e tsm nu. Jag trodde iofs att båda 2 skämtade me varann, men fick sen reda på att det var sanning alltihopa, men dem hade sånt sätt o snacka på så man tog det inte direkt på allvar. Sen idag pratade ja o kristoffer om det. Ja, man kan ju bara säjja såhär: GISSA VEM SOM ÄR SVERIGES LYCKLIGASTE FLICKA?! Joo, JAG! ;D

Vi reda ut det lilla "missförförståndet" som blev igår. så nu kan la man säjja som Cassandra gör: Nu har vi ett datum! <3 haha.

Cassandra säjjer: " Nu är Emelie & Bambi tsm, Dem har ett datum nu: 25/4-10" Det går hon o säjjer te typ alla xD haha. Jätte gulligt =)

Sen finns det mkt mer, men det tänker ja inte berätta här (A)


Love Emelie  

Av Emelie - 26 april 2010 18:07

Äntligen har ja lagt papprena på brevlådan! Guud va ja e duktig xD HAHA! Nee, ja e såå kass & såååå lat xD Men men, bättre sent aldrig, heter det la? (A) haha.

Ja, nu ska ja la börja åacka elr ngt med. Diska ska ja oxå göra? Uhm.. Har för mig ja skulle göra det iaf xD ajja, får fråga mamma. hahahaha!

Skriver lite senare när ja gjort ngt vettigt!


Slänger in en bild på min snygging med:

    Älskar Dig 

(Ja, jag e expert på print, men payback me tanke på dem fula du tog på mig , haha)


Love Emelie  

Av Emelie - 26 april 2010 17:29

Nyss lagat mat o käkat x) Det blev spagetti & köttfärssås, orkade inte göra ngt annat ;D Gud vad jag är duktig -.-' Vart riktigt lat hela dagen, o har en sprängade huvudvärk nu med -.-' Sova lite kanske? Äsch, ja vet inte.. Måste börja packa lite med, inte orkat, haha, lata mig (A) Bara 4 dagar kvar tills jag flyttar upp. Herregud vad tiden går fort hela plötsligt ;o

ajja, sen e ja så lat så ja har inte orkat gå o lägga på papprena till adressändring heller -.-' FY! Jag måste verkligen skärpa mig, (men jag orkar inte) haha, ja e såååå kass! Skjut mig ngn? haha.. Nee, får gå o lägga dem på posten nu!


Miss my Baby boy :(<33


Love Emelie  

Av Emelie - 26 april 2010 15:33

Ja, det e sol o varmt ute!! Det älskar vi!<3

Har typ inte gjort ett skit idag, duschat o solat typ, o käkat har ja gjort med! Guud va jag e duktig! (ibland) haha! Så nu vettefan vad som händer, ska ja göra mat snart kan ja tänka mig, orkar inte! Men men, ett måste så får la göra det ändå..

Slänger in lite bilder från när ja sola xD :


                             HÄRLIGT!<3


Love Emelie  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards