ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Emelie - 3 juni 2010 19:48

Ja nu har ja nyss käkat pizza ;D Medans vi väntade på att pizzan skulle bli klar, så gick vi bort te Ritz o köpte choklad o ja fick en Festis ;D Sen gick vi bort te pizzerian o hämtade våra pizzor o gick hem. Så nu sitter ja framför tv,n i mitt urm o käkar choklad o dricker festis. haha, sikken tjockis ja e ;D

Uhm.. Ja undrar vad som händer resten av kvällen =/ o vad som händer imon ;o


Love Emelie  

Av Emelie - 3 juni 2010 17:06

Yeeey! Låten har fastnat i huvet, har den som medd-signal på mobilen, den spelas hela tiden. Åååh, jag är kär i den ;D

Ja, pappa ringe innan, o frågade vad ja ville ha o dricka imon, eftersom han ändå ska te systemet, men ja känner att ja inte vill ha alkohol, tror inte det iaf. Ja känner att ja hellre vill åka ngn annanstans. Nejj, ja vet exakt vart ja vill, Ja vill till min älskling, men jag vill oxå åka ner till mamma. Problem, men problem e till för att lösas, jag har bestämt mig för o fixa detta! Men hur säjjer ja inte (A) Det får ni veta sen ;D

Ja, o ikväll blire pizza, haha. Pappa fjäskar för ngt? Uhm.. Ja undrar vad han vill nu ;o

Ja, men ja skriver mer sen. Min huvdvärk börjar kma tbx nu -.-' haha


Love Emelie  

Av Emelie - 3 juni 2010 13:11

Blöö... Vaknade lite efter 12.00 o e fortfarande trött... Ja sov i nästan 12 timmar o det känts som om ja sovit typ 2.. Är trött, mår illa, o ont i huvet.. Blöö, ja tror ja börjar bli riktigt sjuk här, men bara det att ja inte har ngn förskylning.. Uhm.. Det kmr la det med. Igårkväll somnade ja med en gång när ja hade släckt allt o stängt av tv.n haha!

Nee, nu ska ja käka frukost, sen se om min mamma vill prata me mejj i telefon ;P


Jag saknar min älskling ngt grymt mkt! 

 

Jag Älskar Dig Kristoffer, Oerhört Mycket!  


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards