ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Emelie - 8 juni 2010 23:54

Ja, nu blire o sova för min del o hoppas på att mina tänder inte gör lika ont imon -.-'

Ska bara kolla bdb o fb, sen blire sängen för min del, även säjja hej då te älskade Corn på msn. Jocke har mitt F-kort o han kmr hem imon bitti. Tänkte kolla me Vick om man kunde åka te henne imon. Lovade ju lilla Love det. Så får ju hålla det =) Så nu blire o kolla me Vick o se vad hon säjjer. För den kan ja ju inte träffa så mkt folk i helgen sen. Ska te mark på tordag, träffa Jenny L efter det, o i helgen ska ja hjälpa pappa. Sen på söndag åker ja ju. Ska även packa på lördagen ;P

Så nu har man pratat me Vick. Blir att åka te henne så fort ja vaknat o gjort mig iordning o så. Ska bli nice ;D Längesen ja var hos henne nu, så det e på tiden att åka dit.

Nejj, dags att sova. Natti natti ;P


Love Emelie  

Av Emelie - 8 juni 2010 23:16

JA! Nu kan jag ju visa bh.n oxå. Slänger upp bild på det. Är RIKTIGT nöjd med det. En bild på klänningen får ni när ja använt den, för den e bara snygg på lixx ;P


    Helt såld på den, tyvärr ser den röd ut -.-' Men den e faktist svart med chockrosa band. Helt underbar e den!<3

  Fick bild på 2 av mina fynd ;D Halsbandet me ett K & Bh.n <3

Tkr fortfarande att det e synd att banden ser röd/ljusrosa aktiga ut i cam & kamera!


Love Emelie  

Av Emelie - 8 juni 2010 23:03

Inte en aning om vad som händer nu.. Funderar på att dricka lite vattenmelons juice o se på tv. Pratar me Corn på msn just nu. Alltid lika trevligt ;D Pratade nyss med min älskade älskling Kristoffer ;D<3 Underbart! Tråkigt när han ska sova tidigt för att han ska upp tidigt o jobba. Tkr synd om min lilla älskling<3

Och ja vill att han kmr ner hit snart! Men vet ju inte när det blir. Saknar han så oändligt mkt! Jobbigt -.-' Vill ha han jämte mig hela tiden, krama o pussa på han, få han o le o skratta o allt annat. Åååh, jag Älskar Kristoffer såååå mkt!

Nejj, Kristoffer.. Nu får du pallra dig hit ner så fort som möjligt innan ja avlider av saknaden efter dejj! Jag älskar dig min man!<3


Love Emelie  

Av Emelie - 8 juni 2010 19:25

Ja, nu e man hemma o har lagat mat o käkat, nu sitter man framför den bärbara o inte gör inte så mkt. Jocke lagade sina byxor o Corn titta på. Lyssnar på lite musik o så.

Hade en jätte trevlig dag i stan idag ;D Köpte en klänning på Cubus för 19kr xD Jättefin e den verklige, fast bara på, inte annars xD Sen köpte jag en UNDERBAR bh oxå. Är sååå kär i den. Svart men rosa korsettsnörning på vardera kupa. Ååh, ja älskar mina fynd. Bilder kmr senare, elr imon elr ngt ;P


Sen saknar ja min älskling o vill att han ska kma hit nu! Vara här hos mig!

Vill krama han, pussa på han o allt!

Kristoffer.. JAG ÄLSKAR DIG OBESKRIVLIGT MKT!<3


Love Emelie  

Av Emelie - 8 juni 2010 13:15

Ja, blandat blire allt ;P


Först bilder från när Vick solade ;P

      O ja satt ijämte o tjöta me henne på en stol xD


Här kmr lite bilder från när vi åt ;D haha

     


Och här innan alla drog hem te sig =)

     


Och nu.. Bild på halsbandet ja köpte ;D

    Inte så jättre bra kvalité men ändå.

Köpte ett halsband me ett hjärta med ett K på.

När jag såg det, kände ja bara: "Det MÅSTE jag bara ha!" Så jag köpte det, kunde inte låta bli, var bara tvungen o jag älskar det!

Nu hoppas jag bara Kristoffer kmr tycka om det lika mkt som jag ;D Jag ska alltid ha halsbandet på mig. Mmmmh! Jag älskar det ;D

Jag Älskar Dig Kristoffer, SÅÅÅ mkt, jag saknar dig otroligt mkt!<3


Love Emelie  

Av Emelie - 8 juni 2010 11:52

Nu e det morgon ja.. Redan duschat o så. Ska strax klä på mig, vet inte riktigt vad ja ska ha på mig heller.. måste seriöst skaffa nya kläder! Jobbigt läge -.-'

Har fortfarande ont i tänderna.. elr aah, tandställningen för så ja har ont i hela överkäken typ.. Frågan e hur det ska kunna gå o äta idag? Ajja, får leva på grejjer som man inte behöver tugga ;D

Gick upp vid halv 1 inatt o tog ipren, kunde ju knappt sova bara för den här skiten!

Ajja, nu ska ja sluta klaga ;P Ska träffa Vick sen antigen vid 14.00 elr 15.00 får se vilken tid det blir. Men sak bli trevligt ;D

Nee, nu ska ja klä på mig o hitta ngt att äta, får bli yoghurt o juice xD Köpte juice igår me vattenmelon, får la se hur det smakar ;P

Nejj, klä på sig vare o käka frukost, ska även ta en ipren innan det blir värre i käften..


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards