ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Emelie - 10 juni 2010 11:55

Tror ja iaf, ska fixa mig nu o sen blire att dra te mark.. Ska ju träffa Jenny J efter mötet så aah. Det här blir nog sista inlägget. ska bli nice o få kma bort lite idag med.

Men det ja längtar som mest till e o få åka till mamma på måndag nu. Usch, hatar o vänta o längta! Jag hatar o sakna! Blöö, jobbigt värre..

Ajja, men ja skriver mer när ja kmt hem =)


Love Emelie  

Av Emelie - 10 juni 2010 11:04

Nu blire ett snabbt inlägg bara, måste duscha o grejja för o sen sticka te mötet ja ska ha på marks gymnasieskola. Får la se hur det blir med det. Internetet fuckade ur totalt igår, ville bara funka då o då -.-' Så kunde aldrig skriva ngt mer inlägg innan ja somnade. Men men, så kan det vara ibland. Ja har lite ont i halsen för första ggn på flera år.. Känns konstigt ;o Brukar inte ha det.. Men men, så kan det gå ;D Nejj, nu ska jag duscha o fixa mig o käka frukost kanske.. Blöö -.-'

Ja orkar ingenting just nu.. Vill bara dö, elr nejj.. Ja vill att det ska bli måndag NU! För ja vill träffa mamma, o mina syskon o Tony, ja vill träffa min underbara "lilla" familj nu, för ja har saknat dem sååååå mkt! Jobbigt :(


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards