ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Emelie - 17 juni 2010 14:47

Men här har det vart fullt upp (A) Haha, elr kanske inte. Men ja har umgåtts me familjen ist för o sitta vid datorn.

Ja, i övermorgon (lördag) kmr min älskling hit ;D ÄNTLIGEN! Ska bli så kul att få träffa honom, verkligen längtar! & dagarna går bara sååå segt för det -.-' Lördag kmr gå skitsegt bara för det, o sen när han väl e här kmr det gå skitfort -.-' Jag tkr inte om det där! tkr tiden ska stanna ;D Men det lär ju inte hända.. Men men, jag längtar som bara den tills på lördag, då har ja min familj o min älskling på samma ställe! Perfekt ;D Förutom att Alex o Jocke inte e här då. Men ändå. Helt underbart kmr det bli.

Det är hur mysigt som helst här nere, fint väder (inte just idag, men annars) har alltid ngt att göra o så. Ska börja städa idag med, o städa massor imon, sen ska ja vara barnvakt imon med, eftersom mamma ska handla =) På lördag blire o grilla ;D Gott gott ;D<3

Sen e ja fortfarande inte frisk än heller -.-' Hostar som fan, elr aah, bara ibland, annars mår ja mkt bättre o så. Bara hostan som sitter i.

Nejj, nu blire o börja städa (snart) o så. Så det ser någorlunda okajj ut tills på lördag. Kmr skämmas annars xD haha! Men det löser sig =) Ska fixa lite andra småsaker med. Så får la se hur det blir.

Nu ska ja gå o hjälpa mamma me grejjer, sen kma på vad vi ska äta te middag sen ;P


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards