ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Emelie - 9 juni 2010 23:31

Flummade lite med Love & Bobo ;D<3

                               

Lite egopix me Vicks diadem o hennes otroligt snygga skor ;D

             

Såhär snygg e min klänning ;D Sen så låg ja i Vicks säng när ja kom dit så hon tog lite cp kort på mejj ;D underbart ;) haha! 

       

Sen lockade vi håret, först Love, sen jag sen Vick. Jätte snyggt blev, trodde inte ja skulle passa i det alls, men det gjorde ja ändå ;P Riktigt Snyggt! ;D<3

                             

Sen kmr nu 2 bilder till på mig i bh. Älskar den! Tänkte lägga in dem här nu med en gång med tanke på att banden faktist ser rosa ut här! Till skillnad från dem andra bilder ja redan lagt upp. Lovely<3

   

(Klicka på bilder för o få dem större, sen klicka på höger av bilderna för nästa)



Love Emelie  

Av Emelie - 9 juni 2010 23:17

Ja allt bara fuckar ur! Skulle inte förvåna mig om skolan oxå fuckar imon så ja inte kan gå i skolan iaf.. Mina tänder tar död på mig! Kristoffer kan inte kma ner i helgen iaf, inte för att det direkt var planerat så. Men det har ju pratats om det o ja.. Det blir inte av alls, eftersm han måste jobba nästa vecka med. Jag börjar seriöst gråta snart. Ja allt bara cpar o fuckar ur totalt! Det enda som man ser fram emot nu är o träffa familjen på måndag. Åker ner till Laholm ngn gång under dagen på måndag o det ska bli super! Jag längtar så för o få träffa min familj o prata med dem o allt. Det e ju det enda o se fram emot nu dem närmsta dagarna.. Ååh, jag hatar mitt liv ibland! Blöö, skjut mig?

Ja, jag lägger upp ett till inlägg som hände under dagen. Var hos Vick o tog lite kort o sånt. Så ska slänga upp dem här nu. Lilla söta Love var med, men ja o vick gjorde inte så mkt. Men det var ändå kul o mysigt, vi lockade vårat hår o sådär. Riktigt trevligt =)


Love Emelie  

Av Emelie - 9 juni 2010 11:56

Ja jag gick upp vid 20 över 8 för att en viss liten Cornelia ringde på dörren då xD  Lite roligt faktist, var inte särskilt vaken, kände mejj som en zombie me mos te hjärna xD Gud va jobbigt det var, sen kunde ja inte somna om för mina tänder cpa så -.-' Så fick be Corn o hämta ipren o ett glas vatten, men kunde inte somna ändå.. Ajja, det löser sig, gör inte lika ont nu längre ;P haha

Idag ska ja åka hem te Vick o leka eftersom ja lovade lilla Lova förra veckan, elr aah i fredags ;P

Väntar bara på att Vick ska höra av sig så ja kan åka dit o klä på mig först kanske ;P haha.


"Citat" : "Hellre ärliga fiender än falska vänner!"

Det stämmer rätt bra nu faktist! Vissa vet bara inte vad dem sysslar med, men den/dem person/er är inte riktigt som dem ska heller.. Blir så förbannat trött på det bara!


Jag saknar mitt lilla geni Kristoffer. Han utpressa mig innan ;o elak e han! Men jag äslkar han ändå ;D haha. Han e så söt ;D

Jag älskar dig Kristoffer jääte mkt!<3

  


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards