ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Emelie - 12 juni 2010 14:28

Känner mejj hur sleten som helst, o ja ska strax duscha. Pratat me mamma o Eva i telefon idag, ja o mamma pratade som vanligt om allt möjligt. O me Eva nu då så e allt fixat så ja kmr ner te Laholm på måndag. PREFKET (Y) Längtar tills ja får träffa min "lilla" underbara familj igen ;D Ska bli så kul, o knr säkert börja gråta. Men det e det lätt värt ;D

Min hals, elr aah, min kropp tkr inte om mejj, ja hostar så ja tror ja ska hosta bort halsen emellanåt o sen känns det som om huvet ska sprängas på vägen oxå, sen e man snuvig som fan -.-' o ja har knappt ngn röst lite då o då. Så jävla jobbigt, kan ju inte vara jätte förskyld/sjuk när ja ska te Laholm på måndag -.-' Men ska uppdatera mejj så mkt som möjligt när ja e där nere, för tar me mejj dejn bärbara o så kameran o massa sånt, så aah. Det kmr bli mkt bilder får man hoppas o så sånt ;D Nice nice ;)

Nee, nu blire o duscha o sen ska man kma på ngt att äta oxå. haha, frukost kanske vore bra när man inte mår så bra? o så te såklart ;D namnam ;D


Love Emelie  

;o

Av Emelie - 12 juni 2010 00:43

Ja, nu e det dags att sova tror ja. Känner att min hals inte vill vara med nu o kan inte sluta hosta -.-' Fucking förskylning säjjer ja bara!


Jag hittade lite gamla bilder nyss, o höll på o dö ;o Herregud så man har sett ut o vad man ooh gud! ;o

       


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards