ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Emelie - 7 juni 2010 21:25

Ja glömde en sak iaf, elr aah, ja sa att ja kanske hade gjort det, o ja, det hade ja. Har säkert glömt ngt mer. Men iaf, det ja glömde skriva innan var att ja köpte ett halsband ;D Men vad de e för sorts halsband o så får ni veta sen när ja lagt in bilderna på datorn ;) Nee, nu ska ja ta det lugnt, se tv elr sova.. Gör ont, men det värsta har börjat gå över just nu iaf.


Love Emelie  

Av Emelie - 7 juni 2010 20:51

Elr inte dör kanske, men min tandställning håller på o döda mig! Gör så förbannat ont, behöver inte göra ngt, det bara värker.. Röker ja, gör det ondare, rör ja munnen, gör det fint ont, tänk då när man äter ngt -.-' Ja fick pina i mig pannkakan, ja höll på o däscka av, av smärta! Ja vill inte vara med. sp tagit ipren o hoppas på att det ska funka. Ska nog ta o sova snart, orkar inte med smärtan mer..

Det som hände idag var att ja gick upp tidigt, fixade mig o tog bussen till stan. Gick till Tandläkaren o fixade tandställningen. Gick te västtrafik o köpte mitt fritidskort. Efter det gick ja te pappa, jag pratade även me mamma på vägen dit =) Men iaf, när ja väl kom dit o så, så ville inte pappa ta emot pengarna som blev över bara för att han var för smutsig. Så jag gick tbx te stan, o väntade på Vick. Efter att vick kommit så väntade vi på Alinde. Sen gick vi bort te ett ställe där Vick & Alinde kunde sola. Så dem gjorde det o ja satt på en stol i det rummet Vick solade i. Åkte upp te pappa efter det eftersom Jocke ville ha cigg, köpte nya o gav Jocke nga. Sen begav vi oss te knalle o kolla runt lite o så. Vick köpte en väska, jätte fin =)

Efter det tog vi bussen te stan o köpte pizza/kebab på Tellus, köpte godis, kollade runt mer o sen åkte alla hem te sig. Vet jag iofs inte om ja har glömt ngt? Har ja säkert, typ som om att vi satt i stadsparken en stund, sen gick in på badhuset i väntade på Alindes pappa. Sen gick ner te bussarna o ja o Vick skildes åt, åt olika håll. Men aah, ja har säkert glömt ngt mer ;P

Nee, nu ska ja nog sova elr vila o försöka glömma bort min förbannade smärta som min tandställning gör mot mina tänder & tandkött!

Ooh! Btw, ja har pratat lite med min älskling i telefon idag med ;D Gjorde det en stund igår oxå, innan ja o han skulle sova. Satt ute i trädgården o snacka me han medans han låg i sin säng uppe i örebro :(

Jag Älskar Dig Kristoffer<3


Love Emelie  

Av Emelie - 7 juni 2010 20:00

Ja, just nu håller ja på me maten, elr aah, den sköter sig själv just nu i ugnen ;P

Har vart hos tandläkaren, gick jätte bra. Sen träffade ja Vick & Aline, RIKTIGT TREVLIGT! ;D Gick runt o grejja o sådär, hatar bara att det regnade -.-' Annars vare mysigt o så =) Sen åkte vi alla hem till sig, o ja åkte hem te mejj o när pappa kom hem åkte vi o handla mat. Nee nu ska ja kolla te pannkakan, sen blire o äta ;D

Skriver mer om dagen sen =)


Love Emelie  

Av Emelie - 7 juni 2010 09:41

Ja, nu e man klar för o åka te tandläkaren, ska bara borta tänderna snabbt innan jag drar, tar iofs 10.01 bussen härifrån, så e i stan 18 över, sen e det bara att gå bort te tandläkaren o se glad ut.. Ruggigt väder e det oxå -.-' Gillas inte kan ja säjja, mkt härligare o roligare me fint o soligt väder ;D Men det har iaf vart tur me vädret i helgen o det e ju bra. Ska direkt efter tandläkaren bort o köpa mitt fritidskort, fick låna ett av jocke just nu för tillfället som han har lånat av en av sina kompisar xD haha. Nejj, nu ska ja kolla så ja inte glömt ngt ;P sen fixa det sista o så gå ner te bussen =)

Btw, ska träffa älskade Vick i stan nu med ;D Lovely<3 


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards