ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 11 juni 2010

Av Emelie - 11 juni 2010 18:56

Ja det blev lite dåligt med uppdatering både idag o igår.

Var ju på skolan igår, gick inget vidare.. så skitsamma där. Får se hur det går sen..

Sen efter det åkte ja te Jenny L o hade hur trevligt som helst ;D Sen vid halv åtta på kvällen typ kom Cornelia dit ;D Mysigt värre. Sen så skulle vi åkte med 20.08 bussen hem men vi åkte me den som gick 21.15 ist te Borås. Försuomt att bussen var typ 15 min försenad o där stod vi i ösregnet.

Inte konstigt att ja o Corn mår skit o e hur förskylda som helst nu! jävla fittväder förstör för mig! Men men, så kan det gå o bli.

Idag har inte hänt så mkt, tagit det lugnt, gått te affären, köpt morötter o mjölk ;D Prata me älsklingen i telefon, helt underbart ;D<3

Snackade me han på skype o telefon inatt med, så mysigt o underbart, vill bara ha han här hos mig! Ååh, jag älskar min Kristoffer SÅÅÅ mkt! Obeskrivligt mkt! Finns inga ord till att förklara!<3

Så ja o Corn somnade la runt halv 6 elr ngt imorse, vet inte riktigt nät hon gick upp, ja gick upp vid runt 13.00 typ, kvart i. Men e lika trött nu som om ja inte sovit alls. Sen så gick strömmen innan med, men aah, det löste sig, sen la vi oss i sängen o försökte sova, men då ville min Baby Boy att ja skulle ringa. så gjorde det.

Sen bråkade ja me pappa innan med, efter att ja o Corn kmt hem från affären, o nu fjäskar han o ligger i soffan o äcklar sig me hans försöljerska Ylva ;S Blöö, to much information -.-'

Nu ska ja kolla runt lite på internet, sen vettefan vad som händer. Kanske se ngt på tv elr som Cornelia vill, se en barnfilm ;D


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards