ღ Adelijas Mamma ღ

Direktlänk till inlägg 28 april 2010

Det man inte vet har man inte ont av. Elr?

Av Emelie - 28 april 2010 13:40

JAG DOG NYSS!!! Seriöst, haft 2 st nära döden upplevelser detta året! BLÄÄ! Först det me isflaket hemma hos Nils. Sen idag med den här äckliga spindeln! JAG DOG!!! Bläää! Men iaf, såhär vare. Ja tänkte ja skulle plocka ner mina parfymer så ja kunde ta ner hyllan med. Ja, jag tog fram lådan, satte den i sängen o skulle öppna den, o där dog ja! Då kryper det fram en spindel på typ 4 cm o ja TOG NÄSTAN I DEN!!! USCHA! FYFAN! -.-' Har nog aldrig kutat ut så fort ur mitt rum me en låda i ena näven och fått på sig skor o skakat ur den o trampat ihjäl en spindel i hela mitt liv! Aldrig mer! Så Tony fick gå igenom resten av lådan o kolla den. FYHELVETE! Sen så gick ja in me lådan o packade ner parfymerna, men bara själva tanken på det här ÄCKLIGA krypet ger mig gåshud! Bläääää! Sen nyss, gick ja ut på altanen me Jimmie i famnen sätter mig i stolen o ilstjuter! (stavning) ajja, skiker iaf o typ skriker mamma! Då kmr den fram ännu en spindel, fast ut golvet, ja höll på o dö o satt me båda fötterna i stolen o typ höll på o krama sönder Jimmie, stackars Jimmie :( MEN ÄCKLIGT! Jävla spindlar förföljer mig, stött på 4 stora ÄCKLIGA spindlar på mindre än en vecka. FYFAN! tur ja ska flytta härifrån, då slipper ja dem där äckliga sakerna, eftersom dem bor i källaren! o på alla andra äckliga ställen som finns här. Men det äckligaste me allt det här e att ja har haft den STÖRSTA i mitt rum sen i fredags! Ja trodde ja skulle smälla av när ja kom på det! Jag har lixx haft den i mitt rum hela tiden, den har vart i mitt rum när ja sovit o FYFAN! BLÄÄÄ! Ja dör igen! Ja mår illa av bara tanken o GUD VA ÄCKLIGT!   Tur pappa intge har så många spindlar hemma hos sig, iaf inte så stora! USCH!

Nee, nu ska ja sluta snacka om dem här äckliga krypen! USCH!

Nu ska ja fortsätta packa, Jimmie somnade nyss, så nu kan ja packa utan att behöva ha honom som pajjar för mig xD haha.


Love Emelie  

 
 
Clemens

Clemens

28 april 2010 13:53

Jag hatar också spindlar. De är typ helt onödiga. Precis som min bror.

http://www.jagheterclemens.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 8 juni 2013 22:54

Adelija blir bara större o större.. Växer så det knakar o lär sig mer o mer för var dag, pratar jätte mycket o duktigt! Så stolt så man spricker, men går så fasligt fort, alldeles för fort! Lillan i magen har äntligen fått ett fullständigt namn! L....

Av Emelie - 30 april 2013 11:32

Så många som fått barn o väntar barn nu att man börjar fundera på att vi som väntar barnen inte har något roligare för sig ;) haha, nej men, när man ser alla bilder på dem som lägger ut på deras små söta barn så vill man bara att tiden ska gå så fort...

Av Emelie - 29 april 2013 11:52

Är på 3 maskinen tvätt idag, o inte färdig på långa vägar! Ska försöka tvätta upp allt, kommer nog ta denna dagen o imon oxå. Men eftersom det tar ett tag för tvätten att bli klar så har ja under tiden gått igenom bebiskläder, nu vill ja ha min oxå j...

Av Emelie - 29 april 2013 09:21

Alltid dessa bekymmer.. Fick iaf köpt en tvillingvagn förra veckan, så nu slipper man tänka på det. Men sen e det ju allt annat..Ella ligger på blocket (vår hund) eftersom vi inte har tid o Anders jobbar mycket. Får se hur det går, ett par som ska ko...

Av Emelie - 24 april 2013 18:31

Hittade nyss en jätte fin barnvagn! Ringde.. BORTA! En som hann ringa 15 min innan oss.. Men men, vi har iaf bestämt oss för o köpa en billigare (inte så snygg) syskonvagn me en liggdel, idag eller imon. Och sen spara ihop o köpa en snyggare när vi h...

Ovido - Quiz & Flashcards