ღ Adelijas Mamma ღ

Direktlänk till inlägg 18 juni 2010

Sitter ute ;D

Av Emelie - 18 juni 2010 00:02

Ja, tänkte skriva ett litet inlägg nu med, eftersom det inte blivit så mkt sen ja åkte ner hit till lilla laholm ;P Men iaf, sitter ute på altanen, under 2 filtar o myser, lyssnar på pumpen som sprutar vatten i dammen så det låter som regn, riktigt mysigt o sitta här ute i mörkret för mig själv o kolla runt lite på nätet. Pratar med Kristoffer oxå, riktigt trevligt, pratar på skype, iofs skriver vi bara, vet inte riktigt vfr, men aah.. xD haha

Jag vet vfr vi skriver, men ja menar, vi brukar mer prata genom mick på skype, inte gjort det nu sen ja åkte ner hit. Ändå tog ja med mejj både micken o camen ner xD haha! Jajja, så kan det bli o gå ibland ;P haha

Funderar på om ja ska gå in o lägga mejj nu snart elr inte, för ska ju upp tidigt imon o vara barnvakt ;P Så får la se hur det blir med den saken o sova snart. Får se, vill ju prata så mkt ja bara kan med min älskling, visst, vi ses ju på lördag, men känns ändå som om det e jätte lång tid kvar :( vilket ja inte gillar! Men aah, när jag vaknar imon (räknar det inte riktigt som fredag än eftersom ja inte sovit o kl e precis lite över 00.00) så e det bara en dag kvar tills jag får träffa min älskling ;D

Sen btw.. Blev det inget städande idag iaf, jag hjälpte mamma me o baka o laga mat ist o massa annat sånt. Så måste verkligen städa imon! Verkligen MÅSTE städa asså!

Så som det ser ut här xD bara, det e inte bra med en massa småbarn i djur överallt, det blir så firt stökigt då, asså, det e inte så att det e smutsigt här, utan det e mer stökigt med en massa leksaker o sånt överallt. Saker som inte ska vara där dem e just nu. Ja, mest en massa sånt, sen e det ju såklart en massa päls o grejjer överallt eftersom mamma o dem har 4 katter, 2 hundar, 7 kaniner & 4 fåglar. Så lite fjädrar o päls överallt e det ju verkligen xD haha!

Men ja ska försöka få så många barn som möjligt imon o börja städa, medans mamma o Tony e o handlar, då kanske det iaf blir ngt gjort, jag tar det värsta o barnen får städa undan sina leksaker o sånt. Det går säkert o lösa på ngt sätt, mitt i allt ska ju alla barn äta o så med, så får ja inte glömma mitt i allt städande. (Brukar bli så att när ja väl städar glömmer ja av allt annat, då städar ja verkligen!) Men så får det inte bli imon. Måste städa o passa barn i ge dem mat samtidigt ;D haha, har gjort det innan, så ska nog inte bli nga problem den här ggn heller ;P

Nejj, nu ska ja vara social me min älskling Kristoffer<3 Sen ska ja sova ;D


Love Emelie  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 8 juni 2013 22:54

Adelija blir bara större o större.. Växer så det knakar o lär sig mer o mer för var dag, pratar jätte mycket o duktigt! Så stolt så man spricker, men går så fasligt fort, alldeles för fort! Lillan i magen har äntligen fått ett fullständigt namn! L....

Av Emelie - 30 april 2013 11:32

Så många som fått barn o väntar barn nu att man börjar fundera på att vi som väntar barnen inte har något roligare för sig ;) haha, nej men, när man ser alla bilder på dem som lägger ut på deras små söta barn så vill man bara att tiden ska gå så fort...

Av Emelie - 29 april 2013 11:52

Är på 3 maskinen tvätt idag, o inte färdig på långa vägar! Ska försöka tvätta upp allt, kommer nog ta denna dagen o imon oxå. Men eftersom det tar ett tag för tvätten att bli klar så har ja under tiden gått igenom bebiskläder, nu vill ja ha min oxå j...

Av Emelie - 29 april 2013 09:21

Alltid dessa bekymmer.. Fick iaf köpt en tvillingvagn förra veckan, så nu slipper man tänka på det. Men sen e det ju allt annat..Ella ligger på blocket (vår hund) eftersom vi inte har tid o Anders jobbar mycket. Får se hur det går, ett par som ska ko...

Av Emelie - 24 april 2013 18:31

Hittade nyss en jätte fin barnvagn! Ringde.. BORTA! En som hann ringa 15 min innan oss.. Men men, vi har iaf bestämt oss för o köpa en billigare (inte så snygg) syskonvagn me en liggdel, idag eller imon. Och sen spara ihop o köpa en snyggare när vi h...

Ovido - Quiz & Flashcards