ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg under juni 2010

Av Emelie - 14 juni 2010 15:00

Haha, ja nu blire mer text xD haha, men skulle oxå ha skrivit det att ja ska ta lite kort idag o slänga in dem sen när ja kmr ner te mamma =) Så borde kanske ladda kameran nu när ja ändå tänker på det så den e lite laddat iaf när ja kmr ner te mamma så det bara e o ta kort när man kmt ner o sagt hej o blivit överfallen av alla barn ;P haha

Kmr bli kul =)


              

Här e nästan hela familjen förutom Jocke o Tony. Men det får duga nu =)<3

Tänkte bara ja kunde slänga in nga gamla bilder, eftersom sa saknar min söta familj =)<3


Love Emelie  

Av Emelie - 14 juni 2010 14:53

Nee, det blir att man åker in senare. Tony & dem e lite försenade, så ska ringa om en timme ungefär o kanske åka då. Det var ngn väg som var avstängd så dem fick åka en massa omvägar. Men aah, dem e la här i Borås om en timme elr så. Så nu blire att vänta på att dem ska kma sen åka ner te Laholm ;D haha. Jobbigt bara att det var försenat ;o Jag som ville åka nu snart ju :( haha, ajja, jag kmr ner iaf ;d vilket e tur det! Åker bara senare o kmr ner senare än tänkt. Så ska ringa Tony runt 16.00 o se vart dem e ngnstans. Nu ligger iaf min mobil på laddning eftersom ja prata me mamma över en o en halv timme. Blev mkt bra o roligt sagt =) Seriöst som oseriöst. Så nu blire att sitta här vid pappas dator o lyssna på musik o kolla grejjer. Haha, ja har ju stängt av mina o sånt. Orkar inte starta ngn av dem igen, så dfr sitter ja på pappas just nu o skkriver.

Ojj ;o så mkt text det blev, jag som bara tänkte skriva lite granna ;P Haha, ajja, kanske slänger in ett inlägg till sen innan ja drar, annars får gör ja det när ja kmt ner te Laholm =)


Love Emelie  

Av Emelie - 14 juni 2010 14:38

Ja, nu blire att åka strax för min del, bara stänga av datorerna, packa ner den bärbara o lite sånt, o så ringa Tony, sen bär det av mot badhuset, sen åker ja ner te Laholm o träffar min underbara familj ;D Ska bli riktigt kul, längtar sååå!

Laddar telefonen lite nu o sen blire att packa ner laddaren, för den får man inte glömma ;o haha, då blir det synd om mejj ;P haha!

Nejj, nu ska ja fixa resten, skriver mer när ja kmt ner te mamma, om hur det blev o så =)


Love Emelie  

Av Emelie - 14 juni 2010 10:57

Ja nu har man käkat yoghurt o så gjorde ja varma mackor i ugn te mejj, jocke, corn o en av jockes kompisar. Riktigt gott vare iaf, ja har kommit på att ja inte e så kräsen iaf, me tanke på vad ja hade på mackorna o dem andra hade nästan inget xD haha!

Nee, nu vettefan va som händer fram tills ja ska åka nu me bara.. Men men, det löser sig.

Har pratat i telefon me en person idag iaf, nu e det bara mamma o Kristoffer älsklingen kvar =)

;o;o;o Ja kom på en sak ;o Ja ska ringa Tony sen med, så det blir mamma, Kristoffer älsklingen o Tony att ringa sen =)

Sen ska inte ja sitta i telefon mer idag iaf ;o Det e bara jobbigt, för ja ska umgås med min älskade "lilla" familj ;D

Nee, nu ska ja ut i köket o dricka upp mitt te =)

(o Jocke o hans kompisar + Corn åkte ner te stan nu, så får la se när dem kmr tbx)


Love Emelie  

Av Emelie - 14 juni 2010 09:04

Vad fan händer nu då? Har duschat, klätt på mig, sminkat mejj o fixat håret, visserligen inte gjort ngt speciellt me ngt av det idag, bara sminkat mejj lätt, torkat håret o sprayat det lite så det inte står åt alla håll o tatt på mejj det första som passade ihop o kändes skönt xD haha, en riktig slapp dag kmr det nog vara, är fortfarande förkyld o hostar som en jubelidiot -.-' Kan inte röka, så Kristoffer e la glad för det nu ;P Cigg e inte gott nu, o det gör ont att röka dem -.-' Förbannade grejer! Att man ens börjar röka asså ;o Skit oxå! Tänk så mkt pengar man tjänat på att inte röka ;P wihoo! haha!

Nee, nog tjatat om kläder, smink, hår, förskylning & cigg!

Jag ska åka te mamma som ja tjatat om så många ggr innan, men ingen vet hur mkt jag verklien längtar tills ja får träffa dem! Träffa min "lilla" underbara familj igen. Åååh, ska bli så mysigt o kul! Riktigt trevligt faktist ;D

Men frågan e bara vad ja ska göra fram till kl 15.00 typ, förutom o prata me mamma i telefon en gång då, kanske ringa Kristoffer? Men han jobbar ju, så det vågar ja inte. Jag ringer den tiden jag sa te han igår, ruint 17.00 =) Men därimot kan ja bomba han på sms (A) ;D haha, Ja menar.. Det e ju inget fel på det ;P

Nee, nu blire o käka frukost så har ja gjort allt förutom o ringa mamma. Och packat ner datorn, men har lite svårt för o packa ner den bärbara när ja sitter på den ;P haha. Elr aah, sitter på de gör ja väl inte ;o jag sitter VID den, så nu blev det rätt ;D

Nejj, frukost, sen får man se vad som händer med resten av dagen, den här dagen e bara sååå seg nu.. Blöö, tänk om ja kunnat få sova ist! Då hade ja sluppit det här!


Love Emelie  

Av Emelie - 14 juni 2010 08:10

Ja?  Euhm.. Helt plötsligt känns det som om ja har JÄTTE mkt tid på mig ;o Uhm.. Va fick ja all denna tiden ifrån? Uhm.. Jockes & Corns fel (A)

Nu behöver ja iaf inte stressa, så dfr passar ja på att slänga in ett inlägg te idag (A) haha

Kmr säkert skriva ngt mer sen innan jag drar ner te mamma, o sen kma ja säkert skriva ett elr två när ja kmt dit, om hur det blev, kändes o sånt ;D

Ja, duscha o käka frukost vare iaf, men ja vettefan om ja behöver duscha än ;o Nee, lika bra o göra det med en gång så e det klart ;D haha, slipper ja stressa me kläder, smink & hår innan jag åker, redan fixat det i braaa tid på morgonen -.-'

Usch, vafan gör ja uppe nu egentligen ;o aah, juste ja.. corn ringde, sen kom Jocke o då vart det ingen idé att sova mer..


En sak till innan jag drar mejj för o duscha:

Kristoffer... JAG ÄLSKAR DIG! & JAG SAKNAR DIG!<3

Jag vill ha min älskling hos mig nu :(<3


Love Emelie  

Av Emelie - 14 juni 2010 07:38

Ja.. Då har man vart vaken sen 5 i 6 på morgonen.. Tack vare att lilla Corn ringde o väckte mejj ;D Jag som trodde ja skulle få sova iaf minst te 11 idag.. Men icke sa nicke! Det me att Corn ringde e ju ingen fara, ja hade ju kunnat somna om, vilket ja höll på o göra, när Jocke helt plötsligt står o bankar på dörren halv 7 på morgonen... Var bara att släppa in honom.. Sen kunde inte ja somna om när han håller på o bökar omkring i lägenheten hela tiden.. Ajja, sånt händer. Så nyss kom Corn med, så nu e det ännu mer folk i lägenheten xD haha. Så nu har ja sprungit runt halva morgonen o grejjat hit o dit. Eftersom ja ska åka te mamma idag ;D Åååh! Det ska bli så kul, ser verkligen inte fram emot o sitta i en bil i typ 2½ timme.. Men men, det e det värt.<3

Nu ska ja snrat duscha o grejja ännu mer, packa ner allt o käka frukost. Grejja lite till o hoppas på att ja fått ner allt som ja skullle ha med mejj, behöver ju inte ha med mejj så mkt saker, eftersom mamma har allt ja behöver förutom underkläder typ xD haha! Men har med mejj lite kläder o andra småsaker. Men men, Ska även ringa mamma under dagen med innan jag åker. Sen ska ja ringa min älskade Kristoffer runt 17.00 sen när ja sitter i bilen på väg ner te Laholm. Visserlien åker ja härifrån runt 15.00 idag, men ska snacka me Tony o så lite granna innan jag ringer min älskling ;P haha, Det kmr nog bli en bra dag idag tror ja ;D


Love Emelie  

Av Emelie - 13 juni 2010 13:24

Ja, det kändes som om ja skullöe dö flera ggr i både igår o inatt, men det gjorde ja inte. Ja hade bara väääldigt hög feber, o hosta så ja trodde ja skulle hosta bort halsen som sagt. Nu har det mesta gått över, hostar bara typ, min röst e typ borta o lite seg. Men det e ju inte så konstigt..

Nee, ja undrar vad som händer idag, jocke ska kma me mitt F-kort iaf, så får hoppas han gör det. Annars blire som han sa, han förstör för mig.

Jag bara längtar tills ja får träffa mamma o syskonen o Tony såklart! Ååh, jag längtar så!<3 SKa bli riktigt kul.

Nee, nu måste ja kma på ngt att göra idag, men tror bara det kmr bli att jag stannar i sängen typ. Orkar inte så mkt annat, men skulle ändå vilja åka ner te stan! Hitta på ngt enkelt me ngn, ta en fika elr ngt. Ja vet inte, men tror inte ja hittar ngn som vill. Så aah, sängen får vara min vän idag ;P


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards