ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg under april 2010

Av Emelie - 22 april 2010 16:52

Ja, min staionära dator har fått cpryck! Den vill inte funka alls. Vafan -.-' Ngt cp har hänt.. Får se om ja får löst det. Hatar min fuckade dator. Har dem båda 2 egentligen, både den bärbara & stationära >.< Ajja, ja får la löst det med som vanligt ;P

Nu har jag iaf startat om datorn, så får la se om det hjälpte.. Fuck datorer!!!


Love Emelie  

Av Emelie - 22 april 2010 14:54

Nu har ja städat typ hela dagen med. Först duschade ja, dumt nog! Men men, sånt som händer. Inte kunde ja veta att mamma ville storstäda ;o Ajja, tur man har på sig sletna kläder då ;D

Känner mig helt äcklig me alla jävla rengöringsmedel överallt, även om ja inte har det känns de som de xD Känns som om man fortfarande har kvar rengöringsmedel på händerna, men ja e bombsäker på att ja tvättade av det xD Men det bara för att man blir så torr om händerna efter -.-' så jobbigt, o ja som har torra händer i vanliga fall. Elr aah, inte så att det märks när ngn annan tar i min hand, men ja märker det ju x) Jajja, handkräm is the shit!

Sen har ja en trött liten Jimmie jämte mejj med. Får natta honom o se vad ja kan göra sen.

Måste börja packa idag med!!!

Nejj, men skriver sen ;D Puss sålänge ;)


Love Emelie  

Av Emelie - 22 april 2010 11:50

Det var ju det här med rubrik xD Ja vet alltid vad ja ska skriva i inläggen, men aldrig i rubrikerna ;o ajja. skitsamma.

Jag orkade aldrig skriva igår innan jag somnade o sånt. Var för trött, så ja skrev inte så mkt igör, ni får tyvärr leva med det, att det blev få inlägg ;)

Sen saknar ja en av mina gamla hårfärger, i svart, rött & lila! Uhm.. fan, ja vill ha tbx den ;o Får färga det snart (A) haha

Nejj, nu ska jag klä på Jimmie, har själv nyss dyschat o klätt mig.

Skriver senare =)


 Nu kanske ni förstår vfr ja saknar min älskade hårfärg :( haha   Och jag saknar volymen på håret med! ;o jävla grejjer!  


Love Emelie  

Av Emelie - 21 april 2010 15:25

Ja, mamma håller på o gör bullarna till semlor ;D gottgott! Ska ha dem ikväll, så ska hjälpa mamma me det då ;P Sen ska vi mest ha det för att jag vill det innan jag flyttar, för mamma lovade att göra det efter att ja kmt hem från Vick, men blev aldrig av, så det blir idag ist. Och det var nga veckorsen ja var hos Vick lixx x) Men men, bättre sent än aldrig, sen ska hon göra krabbelurer  & våfflor i helgen med. Mummms! haha..

Men just nu sitter jag i sängen med den bärbara o väntar på att Jimmie ska somna, typ nattar honom, han e jätte trött o JÄTTE förkyld :( Stackar.. <3 Men han har typ somnat nu, han ligger o sover på min arm ungefär. Jätte mysigt, o ja börjar få huvudvärk -.-' Ja måste lära mig att äta mer!! Men men.. Jag är som jag är, jag älskar mat, tkr det e gott! Men det tar en evighet innan jag äter, mår alltid lika illa efteråt, dfr ja inte vill äta typ. Men om ja inte äter mår ja ju inte bättre av det. Men som jag säger: Bättre att inte äta, än att äta o sen spy upp det!

Jag äter lite då o då, för då blire inte så mkt. Jag gör oftast middag hemma, men inte alltid jag äter den. men men,  Allt onödigt som godis, kakor o glass får ja bennemejj ner o typ flötmat som hamburgare. Men vanlig mat, som man ska äta, nee det klarar ja inte. Helt sjukt.. Ajja, tänkte skriva om ngn dag om hur jag är egentligen. Med mat, lite känslor, vad jag tkr hit o dit. hur jag mår egentligen, vad jag har för sorts tankar ibland. Jag kmr visserligen lämna ut väldigt mkt om mig själv. Men men. Jag tänker då berätta om min anorexia jag hade när jag var liten o vilka ätstörningar jag fick efter det. Även mkt annat.

Men nu ska jag göra ngt vettigt. Jag ska laga mat! Ngt med prommes ;P haha


Love Emelie  

Av Emelie - 21 april 2010 12:43

Mamma har skadeglädje upp till tusen, ja har ju bestämt mig för o flytta upp te pappa, börja skola o sånt där uppe. Nu säjjer mamma det att hade ja bott kvar här, hade jag fått utbildningen hos en riktigt tattuerare/piercare på 1½ år o vara inskriven på omvårdnad, men så hade ja vart praktikant där hela tiden. Men ändå fått gymnasiekompitens och all utbildning ja behöver för o bli piercare ist för o gå i skolan o lära mig allt på  2½ år. Men vadå? Man kan la fråga om dem kan lösa det där uppe oxå? så det blir samma sak? elr? haha, ja har mina så ideér nu, för jag SKA flytta, inget kmr få mig o ändra på det. Ja kan säkert lösa saker där uppe med. Men vadå, det e ju inte mitt fel att man inte får tag på dem här nere? Det är la inte mitt fel att dem inte kunde höra av sig? Sådetså! Det löser sig säkert där uppe i Borås med =)

Jag sa även det till mamma, ja men ja kmr ju inte sakna mina vänner där uppe mindre för det. Hon: Nee, men du hade ju fått nya vänner här nere, o speciellt om du praktiserat där. Jaha? Dem ger väl inte mejj mina gamla vänner tbx? Typ som om nya vänner skuööe göra saken bättre här nere? Uhm.. Ja hade säkert fått nya vänner här o trivts jätte bra här nere oxå, men det är inte samma sak. Jag vill tbx till Borås, allt som händer där uppe, alla mina vänner o sånt! Jag saknar ju det jjag en gång hade. Jag vet att jag inte kmr få tbx mkt av det, men jag har iaf nga av mina vänner kvar. Som tex, Vick & Corn, Daniel o alla dem. Vadå, man kan la skaffa fler vänner där uppe oxå? Haha, allt löser sig, sålänge ja har Vick när ja flyttat upp e jag glad.

Nu ska ja äta frukost ;D


Love Emelie  

Av Emelie - 21 april 2010 11:57

Ja, inatt har jag sovit som en stock, sovit hur gott som helst. Vaknar o har inte ont ngnstans! (Y) Precis såhär ska det vara. Haft väldens mysigaste dröm om min sötnos med. UNDERBART! Sen somnade ja nästan med en gång inatt ;P haha, tog inte många minuter innan jag sov. Gud så trött jag var... Visserligen e ja fortfarande lite trött o skulle gärna velat stanna i sängen en stund till o bara dagdrömma som det så fint heter. Men jag har annat o göra ;P Ska även börja packa lite smått idag, hämta lådan på "vindsutrymmet" över fågelburen i vardagsrummet, hämta lite tomlådor, hämta alla mina skor, klänningar + väskorna uppe i gaderoben ;P Ska även börja plocka ner från väggarna nu med. Har ju mer saker på väggarna nu än jag haft ngn annan stans vi bott. Ha ha.. Men men, det löser sig ;D Men först o främst ska ja hämta allt, sen gå igenom det innan jag börjar plocka ner ngt o sånt ;P Ta allt som ligger i alla skåp o lådor först, sen väggarna. Kmr nog ta ett tag bara att gå igenom allt ;o haha.. herregud.. Sen ska ja även baka idag med, ska bli nice, nu har man ju allt hemma igen. Så nu kan man STORBAKA!!! ;D

Nejj, nu ska ja klä på mig, leka med Jimmie o göra ngt vettigt ;P


Slänger även in en snyggingbild på min sötnos.

Hans leende får mig o smälta <3 

Jag saknar honom    


Love Emelie  

.

Av Emelie - 21 april 2010 01:29

Just nu sitter ja i pannrummet o röker min sista cigg för idag. Blir inget tecknande elr ngn läsande =/ Är förtrött för det ;P Pratade me mamma o Tony ist. Behövdes. Sen blev det inget packande idag heller, eftersom jag var barnvakt o mamma o Tony kom hem så sent...

Så får la se om det blir ngt läsande o ngt tecknande imon ist =) Ja ska iaf slänga upp bilderna ja tecknade igår =)

10(9) dagar kvar tills jag flyttar, och 17(16) dagar kvar tills "DET" händer. Som jag kmr avslöja senare vad det är ;P Bara jag som vet o personen som det gäller då och självklart mamma. Mamma vet ju allt i mitt liv så aah xD haha.

Saknar även min Babe Boy    Riktigt jobbigt faktist!

Nejj, nu ska ja gå upp o borsta tänderna, sen blire att dejta sängen o drömma sköna drömmar ;D (som vanligt) J*vlar va gött det låter med o sova ;o haha!

Ajja, jag skriver när ja vaknat o sånt ;D


Slänger även in min snygging innan jag somnar med ;)


Love Emelie  


Av Emelie - 20 april 2010 22:33

Ja, me o vara barnvakt o ha packat upp.. GUD va mkt mamma köpte, tog en evighet kändes det som! Sen åt jag.. ååh, nu e det så fullt överallt så man inte vet VAD man ska äta.. Så tog en pan pizza som alla småbarn gjorde xD Så nu e ja mätt nga timmar framöver, funderar på att baka ngt? Äsch, ja vet inte.. Ska teckna lite senare med, o kom på nu att ja lovat o slänga upp bilderna på dem ja gjorde igår, men tar det senare elr imon. För har som sagt haft annat o göra idag ;P haha.

Nee, nu ska ja göra ngt ;D


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards