ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg under april 2010

Av Emelie - 19 april 2010 20:44

Ska sova en stund nu o se om det hjälper.. Mår helt och hållet skit! Ont i huvet som fan, det bara snurrar o nu börjar jag må illa med, är hur varm som helst ;s funderar på att kolla tempen? Vafan e det för fel på mejj ;s Svimma o grejjer!! Jag dör :(


Love Emelie  

Av Emelie - 19 april 2010 19:47

Jag o mamma o mina syskon satt här inne innan o så kollade vi på Bambi, (Filmen) Sen säjjer mamma det, aah men eftersom Kristoffer kallas för Bambi så kan ju du kallas för Feline (Bambis flickvän i filmen) Så sa det te honom så nu heter Stoffe (L) Feline på msn xD Gulligt =)<3

Så vi är kvitterfierade (Dem som har sett filmen Bambi kmr fatta vad som menas me det ordet)


Jag o mamma sitter o pratar nu. Så ska börja packa lite smått imon, ta ner alla saker från väggarna och så. Imon e det 10 dagar kvar tills jag flyttar. Så ska iaf börja lite smått imon me lite saker hit o dit =) Kmr nog bli en hel låda me bara grejjer från väggarna xD haha


Love Emelie  

Av Emelie - 19 april 2010 18:54

Ungefär såhär känner jag mig:

  Sen känns det såhär av att titta på saker då o då x) :  


Men men, det börjar bli bättre nu, har tagit mina tabletter så aah. Får hoppas det hjälper. Iofs, det börjar hjälpa lite nu, e inte riktgit lika snurrig nu =)


  Önskar det vore alkohol i den så man kunnat supa till det ordentligt! Fast.. Då skulle det ju bli ännu snurrigare, men ändå. JA VILL  SUPA!!;D


Love Emelie  

Av Emelie - 19 april 2010 17:59

Ja, idag känns det säkrast att vara i sängen! Har nyss käkat, rökt o nu ligger jag i min säng =) Riktigt gött, funderar på att sova en liten stund o se om jag mår bättre av det. Fattar inte vad som e fel idag, vart yr sen ja gick upp, vilket inte gjorde det bättre när jag läste ;) men men.

Men det värsta var nog efter badet. Hade det lite kallare än vanligt, så det kan ju inte bero på värmen iaf, men kände det när jag skulle svepa handduken om mig att ngt inte stod helt rätt till. Började få jääte ont i axlarna o typ att ngn ville trycka ner mejj, elr försökte. Men lyckades ändå ta på mig handduken, o låsa upp dörren, sen kom som sagt Cassandra som ja skrev i andra inlägget, (fick även reda på att hon blev livrädd) försökte stödja mig mot ena väggen och ena dörrkarmen, sen helt plötsligt satt jag på trappsteget o sen på ngt vänster kom ja ner, men kände att trappan höll på o försvinna under mina fötter. Sen tänkte ja det när jag var nedanför trappan att ajja, men nu e det inte så långt till mitt rum o min säng. Öppnade dörren, sen låg ja på golvet, hälften i mitt rum hälften i hallen. Sen kom Linda o "väckte" mejj o ja kröp som sagt till sängen o tuppa av en gång till, men probemet e bara att jag inte kmr  ihåg hur jag hamnade i sängen elr hur jag tog mejj till sängen. Vet bara att jag vakna av att Cassandra kom in o frågade om ja kunde mata Jimmie. Sen dess har ja vart huuur snurrig som helst o inte velat göra någonting helst. Legat i sängen bara, käkat o gått te pannrummet, kände det efter att ja skrev förra inlägget att jag knappt orkade gå från pannrummet till mitt rum, så bad mamma om en irpen, så Cassandra kom med den, efter det åt ja lite, rökte o nu ligger ja här som sagt ;P Men ingen kul dag alls idag måste jag säjja.. Funderar på att ta mina järntabletter nu, men orkar inte gå ur sängen, och det snurrar fortfarande som fan -.-'

Ojj, vilket långt inlägg det blev :o ja som bara hade tänkt skriva lite granna ;P haha


Love Emelie  

Av Emelie - 19 april 2010 16:10

Ja, just nu sitter jag i pannrummet o   (röker) väntar även på att maten ska bli klar. Ont i huvet som fan oxå, så funderar på att ta en ipren med. Svimmade även innan efter att jag badat, gud vad jobbigt det var. När jag gick ur badrummet så bara snurrade det som fan, Cassandra såg ju allt, men vet inte vad hon tyckte om det. Sen när ja väl kmt ner för trappan så öppnar jag dörren in till mitt rum, men däckade av precis när ja öppnat dörren, så låg på golvet ett tag. Linda kmr fram och "väcker" mejj o va helt förstörd. Hon frågade hur det var o jag sa att det gick bra o kröp in, stängde dörren o kröp fram till sängen, sen la jag mig ner i den o svimmade av igen. Vet inte när jag vaknade igen, men vaknade iaf av att Cassandra kom in och ville att jag skulle mata Jimmie, så jag klädde på mig och gick ut i köket o sen matade honom. Mamma åkte iväg o köpte cigg. Så ja, nu sitter jag iaf här inne o pratar me mamma nu. Men är fortfarande yr och grejjer. Hur jävla jobbigt som helst. Men tror mest det beror på att jag ätit för lite dem senaste dagarna.. fyfan!

Men jag skriver mer sen   


Love Emelie  

;D

Av Emelie - 19 april 2010 14:10

Så, nu har jag läst ut en bok, med en massa vbrott hela tiden -.-' Brukar ta ungefär 2 timmar o läsa ut en bok, men idag vettefan hur många timmar det tog eftersom mamma kom in lite då o då, Jimmie e jätte grinig o mår inte alls bra o Diana stör mejj oxå lite då o då. Sen var ja tvungen o göra grejjer hit o dit.. Men men, sånt som händer. Får se om ja får läst en bok till idag elr inte ;P Just nu sover Jimmie o jag funderar på att ta ett varmt avslappnande bad ;P Men venne, borde kanske klä på mig ist o göra ngt vettigt, men orkar inte, låter bättre me ett varmt bad sen lägga sig i sängen o läsa ;D haha ajja, får se hur det blir   ;) haha


And I Miss My Baby Boy  



Love Emelie   

Av Emelie - 19 april 2010 09:03

Ja, jag e faktist vaken nu -.-' Konstigt? JA! Men inte egentligen Jimmie har hållt mig vaken det mesta av natten, han mår inte så bra, han e sjuk    Hosta och ont i halsen, massa slem o skit. Stackare, så varje gång han hosta så började han gråta för att han fick ännu mer ont, i vissa ggr skrek han så ja trodde han skulle gå sönder ;o Sen somnade vi om båda 2. Vaknade lite då o då. Men förutom allt det så har jag sovit underbart, me alla drömmar och allting.   

Och nu håller Diana på o bär runt o försöker leka med jimmie o han blir helt förstörd, och börjar gråta o allt. Han mår inte bra alls, sen så e han jätte trött nu med, pga att han inte har sovit så mkt. Ajja, nog pratat om söta lilla rara sjuka Jimmie.

Nu ska ja fortsätta prata me mamma, sen ska ja läsa en bok, elr sova ;D haha.

Idag har jag iaf tagit fram en bok, en liten bok som verkar bra, men alla romantik/sex pocketböcker e alltid bra! Älskar alla jag läst hittills! Och jag har la läst en 500 st + alla andra böcker jag läst under åren ;D haha, så ja har la läst en 700 böcker minst i mitt lilla liv   Om inte mer. Älskar att läsa när jag väl lägger mejj ner elr sätter mejj ngnstans o läser. Men brukar alltid ta lite tid, elr så måste ja göra ngt annat innan elr ngt, o sen glömmer ja av det, elr blir för sent elr inte hinner läsa   

Ajja, nu ska ja lägga mejj mer under täcket i min varma säng med Jimmie o börja läsa! Ingen idé o somna om.


Love Emelie   

Av Emelie - 19 april 2010 00:42

Nu ska jag gå o lägga mig iaf. Kristoffer var tvungen o sova nu eftersom han ska upp tidigt. Han går ju i skolan som en duktig människa ska göra till skillnad från en annan (A) Men men, så kan det vara   Nu ska ja gå upp o borsta tänderna, sen blire sängen som sagt. Fast ja sitter iofs redan i den. Men ändå ^^,

Blev aldrig ngt läsade idag ändå, blev att ja pratade me sötaste Stoffe ist. Vilket iofs e mkt trevligare och roligare.

Sen e det bara 12 (11) dagar kvar tills jag flyttar, blir ju 11 egentligen eftersom kl e efter 00.00 men eftersom ja inte sovit än så räknar ja det inte som e ny dag ;D sen e hon inte ens 01.00 än ;P Så aah. Det e ju en annan sak om man dygnar, men det ska inte ja göra nu. Så skitsamma ;D ni fattar vad jag försöker säjja ;D haha.

Nee, sova vare. God natt, sov gott och dröm sött. För det kommer jag göra. GARANTERAT!    


 


Love Emelie   

Ovido - Quiz & Flashcards