ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Emelie - 1 september 2010 22:59

Är jätte trött faktist! Inte så konstigt.. Sen har ja så många tankar i huvudet att ja går sönder snart!

& som alltid gör ja fel.. Vad är det med mig? Kan ja aldrig göra ngt rätt elr? Nee klart inte, min otur! Så vad spelar det för roll.. Jajja, whatever! 

Sova nu iaf, o hoppas på att morgondagen inte är likadan som idag, för då kmr ja börja gråta! Vilket ja vart på väg o göra flera ggr idag.. Vet inte ens vfr! Blir så trött på mig själv! 

Jajja... Natti natti, hoppas ni sover bättre än va ja kmr göra =)


Love Emelie  

Av Emelie - 1 september 2010 20:53

Ja, det blir o städa lite lätt, eftersom ja vart så EXTREMT lat hela tiden.. Så ja har ju inte kmt så långt att ja städat mitt rum, har ist städat överallt annars elr bara gjort ngt annat vettigt som ja inte kmr på vad nu då men ;P haha!

Nee, men städa rummet lite o greja, så får vi se om ja orkar göra så mkt som ja tänkt ;P


Love Emelie  

Av Emelie - 1 september 2010 18:00

... Så önskar jag verkligen att ja hade ngn o prata med.. ngn som lyssnade och förstod, förstod det jag sa o se det som jag ser det. Ist för o kränka ner elr säga till mig vad jag BORDE göra. Jag lever mitt liv som jag vill, jag vet hur jag funkar. Det är la min ensak vad jag gör med mitt liv? Ja, jag har gjort maaaaaaaasssssooooorrrr med misstag o sånt, jag är inte perfekt. Men man lär la sig av misstagen? Tydligen inte emellanåt. Men jag kan inte hjälpa det här.. 

Visst, det borde lösas av sig själv.. Men nee, kmr det inte. 

Ajja, whatever, ja orkar inte bry mig mer nu.. Tar det sen ist.. elr ngt..


Love Emelie  

Av Emelie - 1 september 2010 16:31

Jisses, vart tog dagen vägen egentligen? ;o Visst, ja vaknade runt typ.. 7? & efter det kom Jennifer upp med Jimmie, sen gick vi ner, mamma åkte vid 9 o ja var barnvakt hela dagen, då Tony håller på o fixar överallt ;P Jag o Jimmie duschade, ja klädde på oss, o vi har käkat o så.. Mamma kom hem vid halv 3 o helt plötsligt är kl 16.31? Det var lix såhär egentligen, efter att mamma kmt hem så la ja mig i solen, är lixx STEKHETT! Men förjävla gött ;P & ja somnar ;s ja vet inte hur länge ja sov, för ja vet inte direkt va kl va när ja la mig där eftersom ja sprang runt o grejja en stund, men iaf minst 1 halv timme o inte fan fick ja ngn färg för det! Fucking sol :( haha, tänk om man bara kunde fått lite? & ändå har ja passat på att ligga i solen lite då o då ja kunnat under dagen eftersom solen tittar fram så snällt för en gångs skull o det är varmt ;D 

O herregud va jobbig text det blev i det här inlägget då x) Shiiet, hänger knappt me själv va ja pratar om. Jajja whatever ;P Nu ska ja ner o käka ;D


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards