ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 3 september 2010

Av Emelie - 3 september 2010 20:57

Bekymmer, alltid dessa bekymmer.. & inte fan försvinner dem heller.. Alltid ngt.. Jajja whatever. En tidigt kväll idag kanske? Elr se en film? Uhm.. Får se vad som händer, är både trött o inte trött. Fast.. kl e bara typ 21.00 men ändå ;o vart kmr den här tröttheten ifrån hela tiden? för mkt tankar kanske, haha inte en aning faktist, men man märker vad som händer. Antagligen blir det nog en film. Kanske skriver ett inlägg senare. Beror på om ja somnar elr inte ;P haha!


Love Emelie  

Av Emelie - 3 september 2010 20:01

Händer inte så mkt.. Inte mer än vanligt iaf.. Haha, det är la så det är med o bo här nere -.-' 

Alltid nya tankar, men även vissa nya känslor. Oavsett vad egentligen. Men till en viss mängd. Alltid ngt som oroar en, alltid ngt som stör en. Ja, aldrig är det bra. Sen känner man bara: "Vem kan ja lita på egentligen?" 

Ja, bra fråga. Men nu det här.. Äsch, ja pallar inte. 

Saker händer av dem anledningarna vi inte förstår. Just nu, detta jag tänker på. Inte bra, får en o lita mindre. Men vad som än är, det kanske är lite positivt iaf, för det som sas, men man undrar ändå. "vfr?" Men det kmr man aldrig få ngt svar på. Inget man kan släppa. Då är det ingen idé att försöka vidarutveckla tanken heller egentligen. Men ändå tänker man tanken. Man tänker den o undrar en massa, en massa man inte får ngt svar på.. 

Ja, ni har inte en aning om vad jag pratar om. Men det är för privat, men har ändå lust o skriva av mig lite. & orkar inte hämta papper elr penna. så skriver så gott ja kan så ingen förstår vad jag pratar om egentligen. Förutom jag själv. 

Jajja, dags o va social mot folket ;P Lite trevligt är det alltid när ngn är här som inte tillhör familjen, eftersom vi är rätt många så e man ju aldrig ensam, men ändå alltid lika kul att ha ngn här som man kan umgås me förutom familjen ;P haha


Love Emelie  

Av Emelie - 3 september 2010 16:01

Kan inte vara annat o fyfan för hur dåligt jag mår över detta. Men i värsta fall.. Jag kmr la över det oxå.. Jag gjorde fel, jag ångrar mig o nu får ja leva med det. Finns helt enkelt inget annat o göra åt det. Men vad ska man göra när man inte räcker till? När inget i vanliga fall inte funkar? När varken tiden elr pengarna finns där? Man blir bara mer sårad för hur längre tid det går.. Sen i vilket fall som helst blir man sårad i slutändan hur man än gör..  Jag vet inte vad jag ska göra elr ta mig till. Bara fortsätta leva o se glad ut? Äsch, ja vet inte. 

Det finns inga lösningar, o även om man hittar en, finns det andra saker som pajar så det inte går iaf. 

Nu ska ja klä på mig, nyss duschat o fortsätta grubbla o undra vad det är som händer under helgen..


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards