ღ Adelijas Mamma ღ

Alla inlägg den 15 september 2010

Av Emelie - 15 september 2010 17:39

Trött jag blir, inget funkar. Så nu skiter ja i det här! 

Fuckt up! -.-'

Jag har iaf städat mitt rum lite grann, tänk så duktig man kan va trotsa att man känner sig som 50 o ska dö imon i kroppen. Men ja var ändå tvungen, städade även datorn, så nu funkar den bättre o låter bättre x) haha! 


"Du ljög, du kmr alltid fortsätta ljuga. Dig går det inte och lita på. Du är en stor idiot!"


Love Emelie  

Aj!

Av Emelie - 15 september 2010 15:28

Ont i öronen idag igen.. Tkr skiten kan försvinna! Hatar o ha ont i öronen, vaknade kl 7 imorses o höll på o dö för hur ont det gjorde, så var bara att gå ner o ta en ipren o se glad ut, sen försöka sova igen. Gick la sådär..  Men får helt enkelt knapra ipren o nässpray hela dagen o hoppas på att det går över. Har precis duschat, så ska klä på mig o sen blire o se klart säsong 1 iaf. Blir antagligen att ja börjar på 2:an med, sen när ja sett sängongerna på den här serien, börjar ja med nästa =)

Men nej, nu ska ja försöka göra ngt åt mitt konstiga humör, mina dumma öron o min kropp o lathet som e jobbig! Vettefan vad det är för fel på mig, händer la helt enkelt för mkt.. Men först klä på mig, skriver mer sen =)


"Om du verkligen hade älskat mig, om du verkligen hade saknat mig. Hade du bevisat det. Då hade du försökt. Men du gör inget. Så nu vet jag vart du står! Kan inte göra mer än jag redan gjort!"


"Du ljög igen. Det går inte och lita på dig. Du kan inte ändra dig. Du är den samma som innan! Far åt helvete säger jag bara!"


Love Emelie  

Ovido - Quiz & Flashcards